رشد ۲۸ درصدی اتریوم کلاسیک در هفته گذشته: روند صعودی جدید آغاز خواهد شد؟

رشد ۲۸ درصدی اتریوم کلاسیک در هفته اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۱

بیتستان: طبق داده‌های CoinMarketCap، اتریوم کلاسیک (ETC) هفته‌ی بسیار پربار و مثبتی را پشت سر گذاشته، به طوری که قیمت آن تا ۲۸/۶۰ درصد افزایش یافته است. رشد ۲۸ درصدی اتریوم کلاسیک در هفته اخیر باعث شد که این رمزارز به یکی از ارزهای دیجیتال پر سود در سال جدید تبدیل شود. حال این سوال برای سرمایه‌گذاران پیش می‌آید که آیا Ethereum Classic روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد؟

رشد ۲۸ درصدی اتریوم کلاسیک در هفته اخیر

شاخص جریان سرمایه (MFI) اتریوم کلاسیک در زمان نگارش این خبر حدود ۸۸ و شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز ۶۳/۷۹ ثبت شده است. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که اتریوم کلاسیک بیش از حد خریداری شده و در این مرحله، کاهش تعداد خریداران و حجم خرید امری طبیعی است.

داده‌های ارزیابی Bollinger Bands نیز نشان می‌دهند که ارزش اتریوم کلاسیک در زمان نگارش این خبر به شدت نوسان داشته است. زمانی که قیمت یک دارایی دیجیتالی شدیدا در نوسان باشد، نگهداری یا معامله آن ریسک بالایی دارد.

رشد ۲۸ درصدی اتریوم کلاسیک در هفته اخیر

علیرغم افزایش قیمت ETC در روزهای ابتدایی سال 2023، احساسات کلی بازار حول این رمزارز منفی بوده، به طوری که علیرغم رشد مداوم ارزش ETC از آغاز سال، سرمایه‌گذاران همچنان معتقدند این رمزارز آینده‌ی درخشانی نخواهد داشت. زمانی که احساسات منفی بازار حول یک رمزارز افزایش یابد، اغلب قیمت آن رمزارز نیز به مرور کاهش می‌یابد.

بهتر است حین معاملات اتریوم کلاسیک احتیاط کنید

منیع: ambcrypto

اتریوم کلاسیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.