رقابت ریپل و ترون برای خرید دارایی‌های FTX: چه کسی در این رقابت پیروز خواهد شد؟

رقابت ریپل و ترون برای خرید دارایی های FTX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آذر ۱۴۰۱

مدیر عامل ترون اعلام کرد که تصمیم به خرید دارایی‌های صرافی FTX دارد، این در حالی است که مدیر عامل ریپل حتی قبل از ورشکستگی این صرافی نیز علاقه‌مندی خود را برای خرید دارایی‌های FTX اعلام کرده بود. در این بین چه کسی پیروز رقابت ریپل و ترون برای خرید دارایی های FTX خواهد شد و این دارایی‌ها سرانجام به دست چه کسی خواهد رسید؟ برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

جاستین سان، مدیرعامل Tron، پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX در ماه نوامبر سال جاری، تصمیم گرفت که دارایی‌های صرافی را خریداری کند و از آن زمان در حال بررسی شرایط این کار است.

سان در مصاحبه خود به خبرنگاران گفته که با چند شریک خود در حال بررسی دارایی‌های صرافی FTX هستند، اما ممکن است روند به حراج گذاشته شدن دارایی‌های این صرافی مدتی طول بکشد.

جاستین سان برای به دست آوردن دارایی‌های صرافی FTX به Garlinghouse می‌پیوندد

قبل از اینکه FTX در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ اعلام ورشکستگی کند، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple، علاقه‌مندی خود را به خرید سهام FTX اعلام کرده بود. ریپل همچنین به کارمندان سابق FTX نیز پیشنهاد همکاری داده است.

جالب است بدانید که FTX قبل از اعلام ورشکستگی، توافقنامه‌ای را با Tron امضا کرد تا به مشتریان کمک کند توکن‌های Tron ،TRX ،BTT ،JST ،SUN و HT که در FTX نگهداری می‌شوند را به کیف پول‌های خود منتقل کنند.

Bankman-Fried دنبال راهی برای نجات FTX

جلسه ورشکستگی FTX در ایالات متحده در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شد. بنا بر گزارش‌های منتشر شده، با توجه به این که بنکمن-فرید دیگر مدیر عامل این صرافی نیست، وی در تلاش است به عنوان شخص ثالث برای نجات FTX  پول جمع آوری کند. پس از تشکیل پرونده ورشکستگی، جان ری، جایگزین بانکمن-فرید شد.

منبع: beincrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.