اتریوم شرایط بهتری را نسبت به بیتکوین تجربه کرده است

اتریوم شرایط بهتری را نسبت به بیتکوین تجربه کرده است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

در دو ماه گذشته، اتریوم شرایط بهتری از بیت کوین داشته است. در حالی که تسلط بیت کوین در بازار به زیر ۴۱ درصد رسیده، اتر همچنان به رشد خود ادامه داده و تسلط آن بر بازار به بالای ۲۱ درصد رسیده است.

تحلیل اتریوم

تحلیل تکنیکال اتریوم

ETH در روزهای گذشته در یک بازه قیمتی ۴,۸۶۸ دلار و ۳,۹۰۰ دلار محدود شده است. اگرچه خرس‌ها قیمت را روز جمعه به زیر این محدوده رساندند، اما نتوانستند به سطوح پایین‌تر برسند. گاوها در این دیپ همان‌طور که از دم بلند روی کندل روز دیده می شود، به شدت خرید کردند.

اگر آن‌ها بتوانند قیمت را بالاتر از ۳,۹۰۰ دلار نگه دارند، قیمت اتریوم می‌تواند تا متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴,۳۲۶ دلار) افزایش یابد. عبور و بسته شدن قیمت بالاتر از این سطح می‌تواند مسیر رالی احتمالی را به سمت بالاترین قیمت اتر یعنی ۴,۸۶۸ دلار باز کند. گاوها باید بر این مانع غلبه کنند تا روند صعودی قیمت اتریوم آغاز شود.

اما اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، خرس‌ها یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا اتر را به پایین‌تر از ۳,۹۰۰ دلار برسانند و در همین سطح نگه دارند. اگر موفق شوند، اتریوم می تواند به حمایت قوی در سطح ۳,۴۰۰ دلار سقوط کند.

بازگشت اتر در نزدیکی سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱/۸% در ۴,۲۱۵/۱۲ دلار با مقاومت سخت مواجه می‌شود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه  شیب دار است و RSI در محدوده منفی قرار دارد، که نشان دهنده یک فرصت محدود برای خرس‌ها است.

اگر سطح حمایت ۴,۰۰۰ دلاری را بشکند، می تواند به ۳,۸۲۳/۹۸ دلار برسد. عبور و بسته شدن قیمت پایین‌تر از این سطح می‌تواند منجر به ورود مجدد به کانال ۳,۵۰۳/۶۸ دلار شود.

اما، اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین‌های متحرک برسانند، این جفت می تواند تا ۴۶۵۴/۸۸ دلار افزایش یابد و پس از آن بالاترین قیمت تاریخ اتریوم را به چالش بکشد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.