بازگشت بازار ارزهای دیجیتال به روند صعودی: اتریوم سطح 3000 دلار را دوباره تجربه کرد!

بازگشت بازار ارزهای دیجیتال به روند صعودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مهر ۱۴۰۰

چند روزی است که بازار رمزارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی را مشاهده می‌کند و بسیاری از ارزهای دیجیتال از بیت کوین گرفته تا کاردانو و …، روند نزولی داشتند. اما از امروز برخی از ارزهای دیجیتال رشد مناسبی داشتند و تلاش خود را برای رسیدن به قیمت قبلی، انجام می‌دهند. به عنوان مثال، امروز ADA 14% و DOGE 12% رشد پیدا کردند. حتی اتریوم بعد از مدت‌ها، دوباره سطح 3 هزار دلار آمریکا را لمس کرد. با بیستان همراه باشید تا بازگشت بازار ارزهای دیجیتال به روند صعودی را بیشتر بررسی کنیم.

پس از ریزش ۱۵ تا ۲۰ درصدی اخیر در بازار ارزهای رمزنگاری شده، که بر قیمت بیت کوین و بسیاری از آلت کوین تأثیر گذاشته بود، اکثر دارایی‌ها و رمزارزها دوباره رشد داشتند و سعی دارند که به روند قبلی باز گردند. به عنوان مثال، رمزارز اتریوم به بالای ۳۰۰۰ دلار نیز رسید. اما با این حال، شاخص‌های مختلف زنجیره‌ای و بازار نشان می‌دهند که اقتصاد در این حوزه در همه رمزارزها تغییر و بهبود نخواهد داشت.

رشد بازار آلت کوین‌ها:

برخی از آلت کوین‌های درجه یک و مشهور بازار کریپتوکارنسی مثل ADA ،DOGE و Ethereum با میانگین ۱۳ درصد رشد در ۲۳ سپتامبر (امروز) رشد قوی را از خود نشان دادند. آلت کوین‌های کوچکتر و پایین‌تر مانند AVAX هم پس از کاهش قابل توجهی که داشتند، ارزش خود را به دست آورده‌اند.

رشد بازار آلت کوین‌ها

بر اساس داده‌های ارائه شده از TradingView، میزان ارزش ارزهای دیجیتال هنوز هم کم است، که دلیل آن عدم علاقه معامله گران برای انجام مبادلات رمزارزها می‌باشد.

بازگشت اتریوم به ۳۰۰۰ دلار:

بسیاری از آژانس‌های تحلیل گر اعلام کردند که یکی از مهمترین نقاط پشتیبانی اتریوم، ۳۰۰۰ دلار است و قیمت این رمزارز تا مدتی، حدود ۳۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند. در جریان معاملات امروز، معامله گران شاهد رسیدن قیمت اتریوم به ۳۰۰۰ و ۳۲۰۰ دلار نیز بودند.

بازگشت اتریوم به ۳۰۰۰ دلار

در صورتی که ارزش ETH دوباره کاهش یابد و در ۳۰۰۰ باقی بماند، یا به ۲۸۰۰ دلار برسد، تعداد زیادی از معامله گران به احتمال زیاد ضرر خواهند کرد، که همین امر تقاضا برای فروش را بیشتر خواهد کرد.

منبع: u.today

نظر شما در رابطه با بازگشت بازار ارزهای دیجیتال به روند صعودی چیست؟ آیا بازار به زودی روند رو به رشدی را تجربه خواهد کرد؟

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم کاردانو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.