دلایل بازگشت اتریوم به بالای ۳ هزار دلار

دلایل بازگشت اتریوم به بالای ۳ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مهر ۱۴۰۰

بعد از نوسانات عجیبی که بازار ارزهای دیجیتال در این چند مدت شاهد بود، بازار کریپتوکارنسی فراز و فرودهای زیادی داشت، به طوری که ارزی مانند اتریوم سقوط زیادی را مشاهده کرد. اما بعد از سپری کردن این دوران دوباره ارزش خود را به دست آورد و حالا به بالای ۳ هزار دلار رسیده است. با بیتستان همراه باشید تا دلایل بازگشت اتریوم به بالای ۳ هزار دلار را بررسی کنیم.

دلایل بازگشت اتریوم به بالای ۳ هزار دلار

بازگشت Ethereum به بالای ۳۰۰۰ دلار نشانه آرام گرفتن بازار بود، زیرا سرکوب معاملات ارزهای رمزنگاری شده در چین منجر به عقب نشینی کل بازار تا حدود ۲۰ درصد شد. بنا به گفته IntoTheBlock، دلایل متعددی وجود دارد که می‌توان برای برگشت دوباره اتریوم به ۳ هزار دلار بیان کرد، مثل حمایت معامله گران کوچک از این ارز.

نمودار بازگشت اتریوم به بالای ۳ هزار دلار

در نمودار ارائه شده توسط خدمات تجزیه و تحلیل رمزنگاری، تعدادی از معامله گران که کمتر از یک ماه مالک ETH بوده‌اند ، ۴۳ درصد از وجوه خود را از ماه ژوئیه حفظ کرده‌اند.

تعداد کیف پول‌های جوان (کیف پول‌هایی که به تازگی شروع به نگهداری از اتریوم کرده‌اند) به ۳/۸ میلیون آدرس با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیون ETH رسیده است. متوسط ​​زمان نگهداری سکه‌های اتریوم در این کیف پول‌ها ۱۰ روز است، به این معنی که اکثر کاربران این کیف پول‌ها، سکه‌های اتریوم خود را در ۲۰ سپتامبر هنگامی که قیمت اتریوم ۱۲ درصد کاهش داشت و به زیر ۳۰۰۰ دلار رسیده بود، خریداری کردند.

همچنین عرضه اتریوم هم برای چند روز کاهش عرضه و قیمت داشت. با کاهش مداوم عرضه، معامله گران و سرمایه‌گذاران بلند مدت منتظر خرید دارایی با عرضه محدود هستند که ممکن است در آینده افزایش قیمت داشته باشد.

در حالی که قدرت خرید اتریوم در بازار بیشتر شده، اما همچنان می‌توانیم شاهد روند نزولی عرضه در صرافی‌ها باشیم، که نشان می‌دهد معامله گران یا سرمایه گذاران تمایلی به نگهداری وجوه دیجیتالی خود در صرافی‌ها ندارند. بدون فشار مداوم برای فروش، ETH توانست پس از سقوط ناگهانی، خود را بازیابی کند و دوباره به سطح قبلی خود برسد.

پیش از این، Vitalik Buterin توسعه دهنده اصلی Ethereum، مقاله‌ای را در مورد به‌روزرسانی شبکه آینده EIP – ۴۳۳۷ منتشر کرد که منطق جدید تراکنش‌ها را به شبکه آورده و ویژگی‌ها و امکانات بیشتری را برای توسعه دهندگان به ارمغان می‌آورد.

در لینک زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از این به روز رسانی را مشاهده کنید.

طرح EIP-۴۳۳۷ چگونه کار می‌کند؟

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.