احتمال ثبت ATH جدید توسط اتریوم: قیمت به 5 هزار دلار می‌رسد؟

پیش بینی رسیدن قیمت ETH به ۵ دلار- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده از Lyra، احتمال اینکه قیمت اتریوم (ETH) تا پایان ماه آینده به 5 هزار دلار برسد، وجود دارد. مطرح شدن پیش بینی رسیدن قیمت اتر به ۵ هزار دلار، ناشی از رشد قیمت ETH در این هفته است.

پیش بینی رسیدن قیمت اتر به ۵ هزار دلار

بر اساس داده‌های موجود، قیمت اتر (ETH) ممکن است تا پایان ماه آینده افزایش قابل توجهی را ثبت و به ۵۰۰۰ دلار برسد. این خوش‌بینی ناشی از افزایش ناگهانی قیمت اتریوم در این هفته است که به لطف گمانه زنی‌های مثبت در خصوص تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) شکل گرفته.

نیک فورستر، بنیانگذار Lyra و معامله‌گر سابق وال استریت در پستی بیان کرد، ۲۰ درصد احتمال دارد که قیمت اتریوم تا ۲۶ جولای سال جاری به بیش از ۵۵۰۰ دلار برسد. این تحلیلگر دلیل این رشد قیمت را افزایش خرید ETH توسط معامله‌گران دانست.

تحلیلگران بازار Optionen، تقاضای قابل توجه برای قراردادهای اختیار خرید (call options) اتر با قیمت اعمال (strike price) بالای ۵۰۰۰ دلار با سررسید ماه‌های ژوئن و جولای را مشاهده کرده‌اند.

قراردادهای اختیار خرید، به دارندگان حق خرید دارایی پایه (اتریوم) در آینده با قیمت توافق شده فعلی را اعطا می‌کنند. حجم بالای خرید این نوع قراردادها، نشان‌دهنده‌ی دیدگاه صعودی بازار نسبت به دومین رمزارز بزرگ بازار است.

آقای فورستر همچنین بر تاثیر بالقوه تایید ETF بر قیمت اتریوم نسبت به بیت‌کوین تاکید کرد. وی اظهار داشت:

تایید ETF اتریوم می‌تواند منجر به افزایش حجم معاملات شود، چرا که معامله‌گران می‌توانند بر روی رویداد تایید ETF سرمایه گذاری کرده و بدون ریسک لیکوئید شدن در موقعیت‌های خرید بلندمدت (long positions) خود را برای نوسانات بازار آماده سازند.

منبع: coindesk

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.