خبر خوب برای سرمایه‎گذاران WRX: این توکن ۲۰ درصد رشد کرد!

رشد ۲۰ درصدی توکن wrx
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی صرافی وزیرکس که با نماد WRX شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد رشد کرده و توانسته توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب نماید. به گفته فعالان بازار، رشد ۲۰ درصدی توکن wrx ناشی از گسترش پذیرش رمزارزها در هند است.

رشد ۲۰ درصدی توکن wrx

توکن بومی صرافی وزیرکس که با نماد WRX شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد رشد کرده و توانسته توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب نماید. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.1867 دلار معامله می‌شود.

به گفته فعالان بازار، این رشد ناشی از گسترش پذیرش رمزارزها در هند است. واحد اطلاعات مالی این کشور تا کنون 28 رمزارز را در صرافی‌های خود لیست کرده که یکی از آن‌ها توکن وزیرکس بود. به دنبال این رشد، صرافی وزیرکس به عنوان یک بازیگر پیشرو در اکوسیستم کریپتو هند توانسته موقعیت خود را تثبیت نماید.

رشد ۲۰ درصدی توکن wrx

با توجه به نمودار توکن WRX، این توکن حرکت صعودی خود را از هفته گذشته آغاز کرده. در هفته گذشته این توکن رشد بیش از 36 درصدی داشت. این افزایش نشان دهنده علاقه و مشارکت رو به رشد در بازار ارزهای دیجیتال در میان سرمایه گذاران هندی است.

حجم معاملات 24 ساعته WRX با افزایش 1046 درصدی، به 26,597,826 دلار رسیده است. افزایش ارزش WazirX نه تنها نشان دهنده موفقیت آن است، بلکه نشان می‌دهد علاقه و اعتماد هند به فضای رمزارزها بیشتر شده است.

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.