درخواست کاربران از رابین هود برای لیست کردن فلوکی اینو: فلوکی اینو لیست خواهد شد؟

درخواست کاربران از رابین هود برای لیست کردن فلوکی اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ تیر ۱۴۰۱

درخواست کاربران از رابین هود برای لیست کردن فلوکی اینو در فضای مجازی منتشر شده است. طرفداران فولکی اینو، این درخواست را امضا کردند تا با استفاده از آن بتوانند رابین‌هود را مجبور کنند این میم‌کوین جدید را لیست کند. طرفداران شیبا اینو نیز در ابتدا با این کار، باعث لیست شدن آن در صرافی‌های مختلف شدند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

درخواست کاربران از رابین هود برای لیست کردن فلوکی اینو

تیم Floki Inu در حال ترویج درخواستی در اینترنت است. این درخواست از رابین‌هود می‌خواهد تا این میم‌کوین را لیست کند. درخواستی که اخیراً در Change.org ثبت شده از رابین‌هود به طور قانونی خواسته است تا توکن Floki Inu (FLOKI) را در این صرافی بزرگ لیست کند. این درخواست تاکنون ۳۷۶ رای جمع آوری کرده است.

با ایجاد چنین درخواستی، تیم Floki Inu رفتار Shiba Inu در ابتدای ورود به عرصه‌ی رمزارزها را تقلید می‌کند. سال گذشته درخواست شیبا اینو پس از انتشار، با جمع آوری بیش از نیم میلیون امضا به موفقیت بزرگی رسید. پس از یک ماه، Robinhood سرانجام در اوایل آوریل از توکن Shiba Inu پشتیبانی کرد و پس از آن دومین میم‌کوین بزرگ جهان در کنار Solana (SOL) ،Polygon (MATIC) و Compound (COMP) قرار گرفت.

باید دید که آیا کمپین فلوکی اینو می‌تواند به حد کافی امضا جمع‌آوری کند تا انگیزه کافی برای رابین‌هود ایجاد شود؟

در حالی که Shiba Inu از محبوبیت گسترده‌ی خود به راحتی استفاده کرده بود، FLOKI علیرغم کمپین‌های تبلیغاتی بسیار زیاد، یک شاخه نسبتا ناشناخته Dogecoin باقی مانده است. طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، این میم‌کوین جدید در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه ۳۶۱ قرار دارد. بنابراین، بسیار بعید است که درخواست Floki Inu موفق شود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.