قیمت توکن گالا ۱۵ درصد رشد کرد: این رشد ناشی از چیست؟

افزایش قیمت گالا پس از معرفی GALA v2
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: توسعه‌دهندگان پروژه گالا خبر از راه‌اندازی GALA v2 دادند. با انتشار این اخبار، قیمت توکن شبکه نیز رشد کرد. به دنبال افزایش قیمت گالا پس از معرفی GALA v2، این توکن با قیمت ۰/۰۴۸ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

افزایش قیمت گالا پس از معرفی GALA v2

بازی و سرگرمی از دیرباز برای افراد جایگاه ویژه‌ای داشته و صنعت بلاک‌چین نیز این حوزه را به شدت متحول کرده است. یکی از توسعه دهندگان بزرگ حوزه بازی‌های بلاک‌چینی، گالا گیمز نام دارد که قرار است ورژن 2 شبکه خود را راه‌اندازی نماید. با انتشار این خبر، قیمت توکن بومی شبکه نیز رشد خوبی را ثبت کرد.

با توجه به گزارشات ارائه شده، این توکن با رشد ۱۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سطح ۰/۰۴۸ دلار رسید. جالب است بدانید که این توکن در یک هفته گذشته نیز رشد ۱۵/۳۶ درصدی را به ثبت رسانده. حجم معاملات توکن گالا نیز در ۲۴ ساعت ۱۳۳ درصد افزایش یافت.

طبق گفته توسعه‌دهندگان، با این ارتقا کاربران می‌توانند نسخه جدیدی از توکن‌های Gala (V2) را از طریق airdrop دریافت کنند. سرمایه‌گذاران انتظار دارند که با این ارتقا مکانیسم رایت شبکه بهبود یافته و امنیت نیز بالاتر رود.

جالب است بدانید که بعد از راه‌اندازی این ارتقا کاربرانی که توکن GALA (V1) دارند، توکن‌های Gala (V2) دریافت خواهند کرد.

منبع: U.today

گالا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.