GALA
GALA - گالا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

گالا چیست؟

گالا توکن بومی پروتکل گالا گیمز (GALA Games) است که بر روی بستر اتریوم توسعه داده شده است. گالا گیمز یک بستر بلاک‌چینی کسب درآمد از طریق بازی کردن (Play To Earn) است و امکان ساخت و توسعه‌ی بازی‌های بلاک‌چینی را برای افراد و تیم‌های مختلف فراهم می‌کند. توکن اصلی این پروتکل GALA نامیده می‌شود. این توکن برای نقل و انتقالات درون خود پروتکل و خرید آیتم‌های درونی گالا گیمز کاربرد دارد.

خرید گالا

ارز دیجیتال گالا را به راحتی می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی کاریری خود در بیتستان خریداری کنید. کافیست بعد از ورود به حساب کاربری به بخش خرید و فروش حساب خود رفته و میزان گالا دلخواه خود را انتخاب کنید. برای خرید GALA در بیتستان دو شبکه ERC20 و BEP20 در دسترس هستند. با وارد کردن آدرس کیف‌پول رمزارزی خود می‌توانید با حداقل کارمزد، این رمزارز را خریداری کنید.

فروش گالا

برای فروش گالا می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود به سادگی میزان فروش خود را انتخاب کنید و با انتقال گالا از کیف‌پول خود به آدرس درون سایت، به سادگی معادل ریالی آن را دریافت کنید. برای خرید و فروش گالا و پیدا کردن زمان مناسب برای این کار، می‌توانید با دنبال کردن اخبار و تحلیل‌های مربوط به این رمزارز در وبلاگ بیتستان از زمان مناسب فروش یا خرید آن مطلع شوید.

اخبار و تحلیل‌های گالا

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان