رشد ۱۴۲ درصدی گالا در ۷ روز گذشته: این روند ادامه خواهد یافت؟

رشد ۱۴۲ درصدی گالا در هفته گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۱

بیتستان: طبق داده‌های Coingecko، توکن بومی گالا گیمز با نام $GALA در هفته گذشته ۱۴۲ درصد رشد کرده است. یکی از دلایل رشد ۱۴۲ درصدی گالا در هفته گذشته را می‌توان خبر خرید شرکت Ember Entertainment توسط Gala Games دانست.

طبق داده‌های Coingecko، توکن $GALA در هفت روز گذشته ۱۴۲ درصد افزایش قیمت داشته است. قیمت این رمزارز فقط در مدت ۴۸ ساعت گذشته از ۰/۰۲۳ دلار به ۰/۰۴۵ دلار رسیده که یک روند صعودی چشمگیر محسوب می‌شود.

دلایل این رشد را می‌توان خرید شرکت Ember Entertainment توسط پلتفرم Gala Games و همچنین همکاری این پلتفرم با دوئین جانسون و مارک والبرگ، که هر دو از سوپراستارهای هالیوود هستند، عنوان کرد.

گالا گیمز شرکت Ember Entertainment را خریداری کرد

امروز، Gala Games تأیید کرد که Ember Entertainment را خریداری کرده است. Gala Games و Ember Entertainment هر دو در ابتدا بازی محبوب The Walking Dead: Empires را توسعه داده بودند و مدتی بود که شایعه‌ی خرید Ember Entertainment توسط گالا گیمز وجود داشت.

این خرید بزرگ، راه Gala را برای جذب بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال هموار می‌کند. طبق به روز رسانی ارائه شده توسط گالا گیمز، دو بازی Dragon Strike و Meow Match در حال حاضر در مرکز توجه کاربران زیادی قرار دارند و هر دو بازی در بلاک‌چین لایه ۱ پلتفرم گالا گیمز ادغام شده و از توکن بومی $GALA به عنوان هزینه گاز استفاده خواهند کرد.

منبع: ethereumworldnews

گالا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.