۴۴ کشور در السالوادور برای برگزاری جلسه‌ای در رابطه با بیت‌کوین گرد هم آمدند!

گردهمایی ۴۴ کشور در السالوادور و گفت و گو در مورد بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

اخیرا رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله اعلام کرده که نمایندگان ۴۴ کشور از سراسر جهان برای گفتگو در رابطه با بیت‌کوین جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد. گردهمایی ۴۴ کشور در السالوادور و گفت و گو در مورد بیت کوین یکشنبه شب با انتشار یک توییت اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

گردهمایی ۴۴ کشور در السالوادور و گفت و گو در مورد بیت کوین

اواخر یکشنبه شب، نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور توییتی را منتشر کرد که در آن بیان شده بود ۳۲ نماینده از بانک مرکزی کشورها و ۱۲ نفر از افرادی که در حوزه مالی صاحب مقام هستند، روز دوشنبه ۱۶ می جلسه‌ای را در رابطه با شرایط مالی، اقتصاد دیجیتال، بانکداری افراد، عرضه بیت‌کوین در السالوادور و … برگزار خواهند کرد.

در ادامه توییت لیستی از بانک‌های حاضر در این جلسه آماده شده بود:

  1. بانک مرکزی سائوتومه
  2. بانک مرکزی پاراگوئه
  3. بانک آنگولا
  4. بانک غنا
  5. بانک نامیبیا
  6. بانک اوکاندا
  7. بانک مرکزی جمهوری گینه
  8. بانک مرکزی ماداگاسکار
  9. بانک جمهوری هیتی
  10. بانک جمهوری بوروندی

روز جمعه نیز حساب توییتر بیت‌کوین بیچ اعلام کرد که بانکداران مرکزی از آگولا، ارمنستان، بنگلادش، بوروندی، کنگو، کاستاریکا، مصر، گامبیا، غنا، هند، نامیبیا، سنگال، ساندان، اوگاندا، زامبیا و ۲۵ بانکدار دیگر از کشورهای در حال توسعه، امروز برای این جلسه راهی السالوادور شده‌اند.

پس از گذشت مدت زمان کمی از اعلام اینکه جلسه برگزار می‌شود، حساب توییتری بیت‌کوین بیج نقشه‌ای از جهان را منتشر کرد که در آن کشورهایی که بیت‌کوین را پذیرفته و در این جلسه حضور دارند با رنگ خاصی مشخص شده بود.

گردهمایی ۴۴ کشور در السالوادور

نا گفته نماند که پس از گذشت ۱۲ سال از عرضه بیت‌کوین، السالوادور اولین کشوری بود که این ارز را به عنوان ارز قانونی پذیرفت. پس از آن دومین کشور و اگر رئیس جمهور پاناما لایحه اخیر در مورد بیت‌کوین را تصویب کند، سه کشور بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته‌اند.

منبع: bitcoinmagazine

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.