هدف بعدی بیت کوین ۲۵ هزار دلار است: روند صعودی این ارز دیجیتال شروع خواهد شد؟

۲۵ هزار، هدف بعدی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین ۲۵ هزار دلار را هدف قرار داده و در صدد است تا روند نزولی که در چند ماه گذشته داشته را کنار بگذارد. با توجه به این که ۲۵ هزار، هدف بعدی بیت کوین است، در صورت عبور از آن می‌توان حدس زد که روند صعودی این ارز دیجیتال دوباره آغاز شود و بتواند به سطوح قیمت بالاتری دست پیدا کند.

۲۵ هزار، هدف بعدی بیت کوین

S&P 500 برای چهارمین هفته متوالی رشد کرده است. بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز موفق شدند که قیمت خود را افزایش دهند و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های پرریسک هستند.

به گفته تحلیلگران Glassnode، آلت‌کوین‌ها، پس از ادغام اتریوم، عملکردی به مراتب بهتر از بیت‌کوین خواهند داشت. حال این سوال پیش آمده است که آیا بیت‌کوین می‌تواند به اهداف تعیین شده، دست پیدا کند و دوباره به روزهای اوج باز گردد؟

بیت کوین در مسیر عبور از سطح ۲۵ هزار دلار

بیت کوین در ۱۳ و ۱۴ اوت از مقاومت سربار ۲۴,۶۶۸ دلار بالاتر رفت، اما خریداران موفق نشدند که قیمت را در این سطوح حفظ کنند. همین امر نشان می‌دهد که فروشندگان در بازار همچنان فعال هستند.

بیت کوین در مسیر عبور از سطح ۲۵ هزار دلار

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۲۳,۴۱۴ دلاری و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار دارند و داده‌ها نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال در مسیر صعود با مقاومت کمی رو به رو است. اگر گاوها قیمت را به بالای ۲۴ هزار دلار رسانده و در سطح ۲۵ دلار حفظ کنند، روند صعودی شدت بیشتری خواهد گرفت. در این صورت جفت معاملاتی BTC/Tether (USDT) می‌تواند تا ۲۸۰۰۰ دلار نیز رشد کند.

سطح ۲۸ هزار دلار یک مقاومت سخت به حساب می‌آید، اما اگر خریداران بتوانند آن را پشت سر بگذارند، این رالی تا ۳۲ هزار دلار نیز ادامه خواهد داشت.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند و احتمال سقوط تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۱,۹۷۶ دلار)  وجود دارد.

بیت کوین در مسیر عبور از سطح ۲۵ هزار دلار

در سطح ۲۴,۶۶۸ دلار شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس‌ها هستیم. میانگین متحرک‌ها صعودی هستند و نشان می‌دهند که قدرت در دست خریداران است، اما واگرایی منفی در RSI خبر از ضعیف شدن روند صعودی می‌دهند.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که کنترل در اختیار خرس‌ها است. در این حالت BTC به سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۲۳,۶۰۰ دلار نیز سقوط خواهد کرد. در مقابل اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه فراتر رفته و به بالای ۲۵,۰۵۰ دلار برسد، روند صعودی جدید از سر گرفته خواهد شد.

برای مشاهده قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین و معامله آن، به لینک زیر مراجعه کنید.

معامله بیت‌کوین

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.