روند بیت‌کوین در هفته پیش رو: BTC به ۲۴ هزار دلار خواهد رسید؟

روند قیمتی بیت‌کوین در هفته پیش رو: BTC به ۲۴ هزار دلار خواهد رسید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در اواخر هفته به دلیل این که کاربران و سرمایه‌گذاران محتاطانه عمل کرده بودند، افت پیدا کرد. دلیل اصلی محتاطانه عمل کردن سرمایه‌گذاران نیز به نتیجه تصمیم گیری‌های دولت ایالات متحده باز می‌گردد که در ۱۳ جولای منتشر خواهد شد. حال این سوال پیش آمده که آیا بیت‌کوین می‌تواند روند خود را تغییر دهد و روند صعودی و حرکت به سمت ۲۴ هزار دلار را آغاز کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی روند قیمتی بیت کوین در هفته پیش رو بپردازیم.

روند قیمتی بیت کوین در هفته پیش رو

بیت کوین (BTC) در آخر هفته به دلیل محتاط بودن سرمایه گذاران افت کمی را شاهد بود. به دلیل وضعیت نامناسب بازار و همچنین تورم رخ داده در کشور آمریکا، سرمایه گذاران مطمئن نیستند که اصلاح بیت‌کوین به پایان رسیده باشد.

با این حال، Jurrien Timmer مدیر Fidelity Investments گفته است که بیت‌کوین به سطح بازار صعودی سال ۲۰۱۳ بازگشته است! شاخص ریسک ذخیره نیز در ماه جولای نیز به پایین‌تر حد خود سقوط کرده و برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که ممکن است تغییرات مثبتی در روند بیت‌کوین شاهد باشیم.

با این تفاسیر بیت‌کوین می‌تواند رالی جدیدی را آغاز کرده و روند نزولی خود را تغییر دهد؟ در ادامه به تحلیل روند بیت‌کوین خواهیم پرداخت.

بیت کوین در مسیر به چالش کشیدن سطح ۲۴ هزار دلار

بیت کوین در ۷ جولای الگوی مثلث متقارن را شکست، اما گاوها نتوانستند حرکت را در سطوح بالاتر حفظ کنند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها تسلیم نشده‌اند و تلاش می‌کنند از مقاومت بالای ۲۳,۳۶۳ دلار دفاع کنند.

بیت کوین در مسیر به چالش کشیدن سطح ۲۴ هزار دلار

خرس‌ها تلاش می‌کنند قیمت را زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱,۲۳۰ دلار) حفظ کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن حرکت خرس‌ها، بیت‌کوین به زیر سطح حمایتی الگوی مثلث متقارن سقوط خواهد کرد.

اگر قیمت از این سطح باز گردد، نشان می‌دهد که گاوها به خرید در سطوح پایین‌تر ادامه می‌دهند. گاوها تلاش می‌کنند تا قیمت را به بالای مقاومت سربار ۲۳,۳۶۳ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴,۶۹۲ دلار) برسانند. در صورت موفقیت آمیز بودن گاوها می‌توان انتظار شروع یک روند صعودی را داشت.

اگر قیمت به زیر خط حمایت سقوط کند، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا این ارز را به زیر ۱۷,۶۲۲ دلار بکشند.

بیت کوین در مسیر به چالش کشیدن سطح ۲۴ هزار دلار

در حال حاضر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رساندند، اما گاوها در حال تلاش برای دفاع از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه هستند. در صورتی که گاوها بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، BTC خواهند توانست تا ۲۲,۵۰۰ دلار رشد کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال سقوط تا زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش می‌یابد. در صورت عملی شدن این امر، باید انتظار داشته باشیم که قیمت تا ۱۹,۳۰۰ دلار سقوط کند.

برای مشاهده قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین و معامله آن، به لینک زیر مراجعه کنید.

معامله بیت‌کوین

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.