چرا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

چرا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۰

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بعد از رکود بازار باعث شده است تا شور و هیجان بار دیگر به بازار رمز ارزها برگردد. یکی از دلایل رشد دوباره بازار در این روزها، اصلاحات و قانون‌گذاری‌های جدید ارزهای دیجیتال است. اما دلایل دیگری نیز وجود دارند که باعث رشد قیمت بیت کوین شده‌اند. اما سوال اصلی اینجاست که چرا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟ با بیتستان همراه باشید.

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ در توییتر خود درباره دلایلی که ممکن است ارز دیجیتال رمزپایه بیت کوین را به بالاترین سطح ۱۰۰,۰۰۰ دلار برساند، اظهار نظر کرده است. اما دلایل اینکه چرا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید را در ادامه بخوانید.

مک گلون در توییتی نوشت که جدا از تقویت اقتصاد ایالات متحده و تسلط بر ایالات متحده، مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ازای هر سکه برسد عبارتند از:

  1. مقابله با چین در اقتصاد
  2. تأیید ETFهای بیت کوین
  3. وضع مقررات مناسب برای ارزهای رمزنگاری شده.

صبح امروز، بلومبرگ اخباری در مورد احتمال زیاد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر تایید اولین ETF آتی بیت کوین در ایالات متحده منتشر کرد. گزارش بلومبرگ این تاییدیه را یک معامله تقریبا کامل توصیف کرده است، زیرا به نظر نمی‌رسد مخالفتی با تایید ETF وجود داشته باشد.

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، در توییتی نوشت که طبق گزارش منابع متعدد، احتمال چراغ سبز بیت کوین به ETF تقریبا 90 درصد است. این اخبار ارز رمزنگاری شده را ابتدا به سطح ۵۹،۰۰۰ دلار، و بعدا آن را به بالای ۶۰،۰۰۰ دلار رساند. هرچند این افزایش ممکن است ناچیز باشد.

آیا بیت کوین می‌تواند پس از تایید ETF به ۳۰۰,۰۰۰ دلار برسد؟

تلاش برای راه اندازی ETF بیت کوین در هشت سال گذشته از سال ۲۰۱۳ انجام شده است. اگر این مورد اکنون تایید شود، این یک نقطه عطف تاریخی برای صنعت رمزنگاری خواهد بود.

در پایان ماه سپتامبر، مک گلون یکی از توییت‌های خود را در مورد احتمال دستیابی بیت کوین به بالاترین سطح (۱۰۰,۰۰۰ دلار) در تمام دوران خود ارسال کرد. یک ماه پیش، مک گلون در توییتی نوشت که دلایل رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار امسال می‌تواند به روندهای معاملاتی بیت کوین و کاهش عرضه بیت کوین تبدیل شود.

رمزارزها توسط خزانه‌داری آمریکا تحریم شدند!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

آیا بیت کوین می‌تواند پس از تایید ETF به ۳۰۰,۰۰۰ دلار برسد؟

حساب توییتری اختصاصی بیت کوین BTC_Archive، در توییتر نوشت که ممکن است پس از تصویب ETF بیت کوین، ارز دیجیتال شاخص تا ۳۰۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد.

شخص یا افراد پشت این حساب خاطرنشان کردند که پس از تصویب شدن اولین ETF طلا، قیمت طلا پنج برابر افزایش یافت. آن‌ها تأکید کردند که ممکن است این افزایش قیمت در مورد ETFهای بیت کوین که در انتظار تایید SEC هستند، نیز صادق باشد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.