بیت کوین در حال اصلاح قیمت: بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار وارد روند نزولی شده است؟

بیت کوین در حال تصحیح قیمت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات، بیت‌کوین در تلاش برای عبور از سطح مقاومت ۲۸,۸۰۰ دلار بود. با این حال خرس‌های بازار توانستند قیمت این رمزارز را به زیر سطح مقاومت ذکر شده برسانند. طبق گزارشات ارائه شده، اکنون بیت کوین در حال اصلاح قیمت است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، در ادامه با ما همراه باشید.

بیت کوین در حال اصلاح قیمت

بر اساس گزارشاتی که ارائه شده، بزرگ‌ترین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال، در تلاش برای عبور از سطح مقاومت ۲۸,۸۰۰ دلار بود که در این حین خرس‌ها توانستند قیمت را به زیر این سطح برسانند.

به گفته تحلیلگران، در صورتی که بیت‌کوین بتواند از این سطح عبور کند، روند صعودی جدیدی آغاز خواهد شد.

جالب است بدانید که در نتیجه اقدام خرس‌ها قیمت بیت‌کوین به زیر سطح ۲۸,۲۰۰ دلار نیز رسید. قبل از اینکه گاوهای بازار دست بکار شوند، این رمزارز با قیمت ۲۷,۸۱۳ دلار معامله می‌شد. اکنون قیمت بیت کوین بالاتر از ۲۷,۸۱۳ دلار بوده و در نزدیک سطح ۲۸,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

سطح مقاومت بعدی این رمزارز ۲۸,۲۰۰ دلار تعیین شده. در صورت عبور از سطح مقاومت ۲۸,۴۰۰ دلار، احتمالا یک روند صعودی آغاز خواهد شد که سطح مقاومت را دوباره به ۲۸ هزار دلار می‌رساند.

بیت کوین در حال تصحیح قیمت

در صورت عبور از سطح ۲۸ هزار دلار، سطح مقاومت بعدی ۲۹,۲۰۰ دلار تعیین شده که در صورت عبور از این سطح نیز به ۳۰ هزار دلار تغییر خواهد یافت. به گفته تحلیلگران، اگر قیمت بیت‌کوین از سطح مقاومت ۲۸۴۰۰ دلاری عبور نکند، ممکن است روند نزولی دیگری آغاز شود.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.