قیمت رمزارزهای بزرگ بازار به شدت افت کرد!

کاهش شدید قیمت رمزارزهای بزرگ بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت بسیاری از رمزارزها شاخص بازار در طی 24 ساعت گذشته به شدت افت کرده است. به گفته فعالان بازار، کاهش شدید قیمت رمزارزهای بزرگ بازار ناشی از درگیری‌های ژئوپلیتیکی بود که در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

کاهش شدید قیمت رمزارزهای بزرگ بازار

به دنبال درگیری‌های ژئوپلیتیکی صورت گرفته در 24 ساعت گذشته، قیمت بسیاری از رمزارزها بزرگ بازار به شدت افت کرد. برای مثال بیت‌کوین تنها در 24 ساعت گذشته افت 8 درصدی را تجربه کرده. به گزارش بلومبرگ، این افت بیشترین میزان افتی است که از مارس 2023 مشاهده شده.

نه تنها بیت‌کوین، بلکه بسیاری از رمزارزها شاخص بازار نیز روند نزولی به خود گرفته‌اند. قیمت اتریوم 7 درصد، بایننس‌کوین 9 درصد و سولانا 12 درصد کاهش یافته است.

با توجه به گزارشات ارائه شده از بلومبرگ، هنوز سرمایه‌گذاران بازار در حال فروش دارایی‌های خود هستند. جالب است بدانید که تنها در روز جمعه و شنبه حجم سرمایه لیکویید شده در بازار 1.5 میلیارد دلار بود. این حجم از لیکویید دارایی، بالاترین میزان انحلال در 6 ماه گذشته است.

در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده‌ی 64.829 دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال تنها در یک ماه گذشته نزدیک به 12 درصد افت کرده است.

منبع: coinedition

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.