توکن SHIBAI در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۲ درصدرشد کرد

رشد ۴۸۲ درصدی توکن SHIBAI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: در ۲۴ ساعت گذشته SHIBAI یکی از میم‌کوین‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال رشد ۴۸۲ درصدی را به ثبت رساند. با رشد ۴۸۲ درصدی توکن SHIBAI توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به این توکن جذب شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه شیود.

رشد ۴۸۲ درصدی توکن SHIBAI

توکن SHIBAI یکی از میم‌کوین‌های الهام گرفته شده از شیبااینو، در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۴۸۲ درصدی را ثبت کرده. همچنین ارزش این رمزارز روز به روز در حال افزایش است. این رشد نشان می‌دهد که قیمت توکن SHIBAI تنها در یک روز ۲۰ برابر شده است.

این توکن در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۱ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد قیمت این توکن تحت تاثیر احساسات موجود در بازار قرار گرفته و سرمایه‌گذاران مشغول خرید آن هستند.

حجم معاملات این توکن با ۲۱۶۳۶۳,۹۶ درصد افزایش به ۶۷۹,۶۱۳ دلار رسیده که نشان می‌دهد احتمالا در ساعات آینده روند این رمزارز صعودی باشد. بالاترین سطح هفتگی این میم‌کوین، ۰,۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۵۶ دلار و بالاترین سطح آن در ۹۰ روز گذشته نیز ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۵۶ دلار بوده است.

این میم‌کوین ۳۸,۹۸۹ درصد نسبت به پایین‌ترین حد سطح ثبت شده خود رشد کرده، اما نمودارهای قیمتی نشان می‌دهند که حدود ۷۷/۴۲ درصد از بالاترین سطح خود یعنی ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۵۶ دلار کاهش داشته است.

رشد ۴۸۲ درصدی توکن SHIBAI

منبع: thenewscrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.