کوسه‌های شبکه کاردانو در حال ذخیره‌ی بیشتر ADA هستند

افزایش ذخیره ADA توسط کوسه های شبکه کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ دی ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های زنجیره‌ای Santiment، افزایش ذخیره ADA توسط کوسه های شبکه کاردانو را نشان می‌دهند. آدرس‌های متعلق به کوسه‌های کاردانو در مجموع ۴ میلیارد توکن ADA ذخیره کرده‌اند، این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال هنوز هم نابسامان بوده و روند آن تغییر خاصی نکرده است.

نهمین کریپتوکارنسی بزرگ جهان (ADA) طی چند ماه گذشته شاهد تغییرات قیمتی عمده‌ای بود، به طوری که طی هفته گذشته قیمت آن نزدیک به ۱۴ درصد کاهش یافت.

اما داده‌های Santiment نشان می‌دهند که آدرس‌های متعلق به کوسه‌های کاردانو حتی پس از فاجعه‌ی صرافی رمزارز FTX در ماه گذشته نیز به طور پیوسته در حال خرید و ذخیره‌ی ADA بوده‌اند. این گروه از سرمایه‌گذاران در حال حاضر بیش از ۴ میلیارد توکن ADA در اختیار دارند. Santiment  گزارش داد:

کوسه‌های کاردانو از ژوئن به طور پیوسته در حال انباشت ADA هستند و از زمان فاجعه‌ی FTX در اوایل نوامبر، میزان خرید این رمزارز را به سطح جدیدی رسانده‌اند که بی سابقه است. آدرس‌هایی که ۱۰ تا ۱۰۰ هزار دلار ADA داشته‌اند، از ۷ نوامبر به بعد  بیش از ۸۳ میلیون دلار توکن به ذخایر خود اضافه کرده‌اند.

افزایش ذخیره ADA توسط کوسه های شبکه کاردانو

در زمان نگارش این خبر، ADA با ۲/۸ درصد افزایش با قیمت ۰/۲۶ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و ارزش بازار ۸/۹ میلیارد دلاری دارد. این آلت‌کوین همچنان جایگاه خود را در بین ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حفظ می‌کند.

کاردانو در سال ۲۰۲۲ چه پیشرفتی داشت؟

در زمینه بلاک چین، تیم کاردانو پیشرفت‌های عمده‌ای داشته و بنیاد آن اخیراً مقاله‌ای در مورد عملکرد و رشد این پلتفرم در سال جاری منتشر کرده است.

کاردانو در سال ۲۰۲۲ چه پیشرفتی داشته؟

طبق داده‌های موجود، پیشنهادهایی برای بهبود کاردانو (CIPs) داده شد که باعث رشد ۱۰۰ درصدی آن شده‌اند. از دستاوردهای کاردانو در سال ۲۰۲۲  می‌توان به بررسی حدود ۵۰ پیشنهاد و ۱۵۵ درخواست جذب نیرو و موارد دیگر اشاره کرد.

طبق گزارش بنیاد کاردانو، اسکریپت‌های قراردادهای هوشمند Plutus امسال در مقایسه با سال ۲۰۲۱ تقریباً ۴۰۰ درصد افزایش یافته و تعداد کل اسکریپت‌ها به ۴,۴۴۵ رسیده است.

تعداد تراکنش‌های Cardano در سال جاری با جهش ۱۳۹ درصدی به ۵۷ میلیون و تعداد کلی کیف پول‌های کاردانو نیز با ۴۷ درصد افزایش به ۳/۸ میلیون رسیده است. به طور کلی می‌توان گفت، بلاک‌چین کاردانو در سال جاری پیشرفت خوبی داشت.

منبع: coingape

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.