ارزهای دیجیتال در هند قانونی شدند! دولت قوانین مالیاتی جدیدی را تصویب کرد

قانونی شدن کریپتو در هند و تصویب قوانین مالیاتی جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

با قانونی شدن ارزهای دیجیتال در هند، دولت این کشور مقررات مالیاتی جدیدی را برای بازار رمزارزها وضع کرد. با توجه به قانونی شدن کریپتو در هند و تصویب قوانین مالیاتی جدید، از این پس سرمایه‌گذارانی که درآمدی از نقل و انتقالات رمزارزها دارند، باید 30 درصد مالیات بپردازند. برای اطلاع از ادامه خبر، با بیتستان همراه باشید.

دولت هند به تازگی مقررات مالیاتی جدیدی را برای بازار ارزهای دیجیتال وضع کرده است. براساس گزارشات، بازار ارزهای دیجیتال اکنون در هند قانونی شده است.

وزیر دارایی هند Nirmala Sitharaman، در سخنرانی برگزار شده در روز 1 فوریه 2022، پستی را برای معرفی مقررات جدید بازار ارزهای دیجیتال منتشر کرد. براساس این پست، سرمایه‌گذارانی که درآمدی از بازار رمزارزها دارند باید 30 درصد مالیات بپردازند.

قانونی شدن کریپتو در هند و تصویب قوانین مالیاتی جدید

همچنین ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور به نام روپیه دیجیتال در سال 2022 یا 2023 در بازار عرضه می‌شود.

براساس گزارشات ارائه شده از بلومبرگ، وزیر امور خارجه این کشور بیان کرده است که پذیرش رمزارزها در جهان نباید نادیده گرفته شود.

استقبال سرمایه‌گذاران هند از مقررات جدید

اگرچه میزان مالیات، زیاد به نظر می‌رسد، اما بیشتر سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در هند معتقدند که مقررات جدید تاثیر خوبی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

مدیرعامل و موسس صرافی Wazirx بیان کرده است که این حرکت یک گام بزرگ در حوزه ارزهای دیجیتال است. او  افزود:

مقررات جدیدی که در هند وضع شده است، یه نگرانی‌های مربوط به ممنوعیت رمزارزها را در این کشور پایان می‌دهد. قبل از این مقامات هندی در رابطه با ممنوعیت رمزارزها در این کشور و مجازات 10 ساله برای خرید و فروش رمزارزها صحبت کرده بودند.

استقبال سرمایه‌گذاران هند ازمقررات جدید

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.