احتمال صعود اتر به بالای ۲,۰۰۰ دلار

قیمت اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ دی ۱۳۹۹

پس از فراز و نشیب‌های قیمتی فراوان در روزهای اخیر، امروز اتر و کل بازار کریپتوکارنسی‌ها در یک آرامش و تثبیت قیمتی نسبی به سر می‌برد. در روز ۵شنبه گاوها بازار قیمت بیت کوین را تا ۴۰,۰۰۰ دلار بالا کشیدند و اتر نیز در این صعود بیت کوین را همراهی کرد. با این حال امروز بازار کمی تثبیت شده است ولی گاوها آماده‌اند تا رالی صعودی را مجددا راه بیندازند.

یکی از تحلیل‌گران این حوزه اخیرا اظهار داشته که چشم‌انداز کوتاه‌مدت قوی برای اتریوم می‌بیند و اعتقاد دارد که قیمت این رمزارز به زودی تا سطح۲۰۰۰ دلار هم برسد. وی خاطرنشان کرد که چشم انداز ETH به طرز باورنکردنی‌ای صعودی است.

در حال حاضر اتر در حال تلاش برای دست یافتن به سطح قیمتی ۱,۲۰۰ دلار است و فشار فروش قابل توجهی در سر راه این آلت کوین وجود دارد.

قیمت اتر

در زمان نوشتن این خبر در صبح روز شنبه (ساعت ۸)، اتر با قیمت فعلی خود یعنی ۱,۱۸۵ دلار معامله می‌شده است. این قیمت یک افت قابل توجه از بالاترین میزانِ ۱۳۰۰ دلاری است که ساعاتی پیش به آن دست یافت. در حال حاضر بازار در شرایطی است که تا حد زیادی به در میان‌مدت به بیت کوین بستگی دارد و اینکه آیا پادشاه رمزارزها می‌تواند خودش را به بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار برساند یا خیر.

تریدر نام برده شده طی یک پست توییتری در این‌باره اظهار داشت، احتمالا اتر در میان‌مدت به بالای ۲۰۰۰ دلار می‌رسد و باتوجه به روند کنونی‌اش حتی اگر از این هم فراتر رود تعجبی نخواهد کرد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.