احتمال صعود بیت کوین تا ۲۰,۰۰۰ دلار

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۳۹۹

در روزهای گذشته بیت کوین در تلاش بوده تا وارد یک روند صعودی شود و همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد. یکی از تحلیل‌گران ادعا کرده که اگر این رمزارز به زودی یک برک‌اوت انجام دهد و منطقه مقاومتی را بشکند، می‌تواند تا ۲۰,۰۰۰ دلار پیش برود.

  • در حال حاضر خرس‌ها با فروش گسترده فشار زیادی را به بیتکوین وارد می‌کنند، اما گاوها در برابر آن‌ها کوتاه نمی‌آیند و سعی می‌کنند تلاش‌های آن‌ها را بی اثر کنند.
  • اینکه در روزهای آتی چه سرنوشتی در انتظار بازار ارزهای دیجیتال باشد، تا حد زیادی به بیت کوین بستگی دارد.
  • یک تحلیل‌گر معتقد است که بیت کوین به زودی در یک روند صعودی قرار خواهد گرفت و این رمزارز در حال حاضر در یک آرامش قبل از طوفان است.

بیت کوین و بازار کریپتوکارنسی‌ها چند روزی است که در یک ثبات نسبی بوده؛ خرس‌ها و گاوها در تلاش برای به دست گرفتن این بازار هستند و هنوز هیچ کدام نتوانسته بر دیگری پیروزی چشمگیری داشته باشد. 

با این حال یک تحلیل‌گر رمزارزها معتقد است که اگر بیت کوین بتواند یک برک‌اوت انجام دهد، تا سه ماه آینده قیمت آن تا ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت و کل بازار را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تلاش بیت کوین برای رسیدن به یک روند صعودی و ثبات نسبی بازار رمزارزها

در زمان نوشتن این خبر، قیمت بیت کوین حدودا ۱۱,۳۵۰ دلار بوده و در چند روز گذشته در همین محدوده قیمتی معامله می‌شده است. در حالی‌که بازار سهام هم‌اکنون ضعیف است و آلت‌کوین‌ها نیز در یک روند نزولی قرار دارند، بیتکوین در تلاش است تا وارد یک روند صعودی شود.

این تحلیل‌گر در این‌باره اظهار داشته:

بیتکوین در حال حاضر در آرامش قبل از طوفان قرار دارد و اگر بتواند سطح مقاومتی خود را بشکند، تا بیشترین قیمت پیشینِ خود، یعنی ۲۰,۰۰۰ دلار پیش خواهد رفت.

 

با این حال اگر صعود بازار سهام رخ ندهد و منجر به افزایش قیمت بیت کوین نشود، بعید است که این رمزارز تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بتواند از محدود مقاومت خود خارج شود.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.