احتمال رسیدن بیت کوین به بالای ۱۲,۰۰۰ دلار

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۳۹۹

طبق خبری که چند ساعت پیش توسط وب‌سایت newsbtc.com منتشر شد، احتمال دارد  قیمت بیت کوین در میان مدت تا ۱۲,۵۰۰ دلار افزایش یابد.

قیمت رمزارز برتر بازار در ۲۴ ساعت گذشته، ۲/۵۵ درصد افزایش یافته و توانست مقاومت ۱۱/۵۶۰ دلاری را بشکند و در حال حاضر برای رسیدن به سطح ۱۱,۸۰۰ دلاری در تلاش است. این رمزارز، در حال حاضر در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ با قیمت ۱۱,۷۳۳/۹۹ دلار لسیت شده و احتمال دارد که این قیمت بیش از این هم افزایش پیدا کند.

  • بیت کوین اخیرا بین محدوده ۱۱,۳۵۰ و ۱۱,۴۰۰ دلار در نوسان بوده و پس از قرار گرفتن در یک روند صعودی، توانست سطوح مقاومتی ۱۱,۵۰۰ و ۱۱/۵۶۰ دلار را بشکند.
  •  نمودار قیمت BTC، پیش از یک اصلاح قیمتی و رسیدن به زیر سطح ۱۱,۷۵۰ دلار، حتی تا ۱۱,۸۳۹ دلار، یعنی بالای میانگین متحرک ۱۰۰ روزه‌اش، هم پیش رفت.
  • در حال حاضر نمودار بیت کوین زیر سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصدی است و به نظر می‌رسد که در حال تشکیل یک الگوی مثلث مقاومتی با سطح مقاومت ۱۱/۷۵۰ دلار است. خارج شدن از این مثلث مقاومتی ممکن است قیمت بیت کوین را تا بالای مقاومت ۱۱,۸۰۰ دلاری پیش ببرد و حتی ۱۲,۲۰۰ و ۱۲,۵۰۰ دلار را هم تاچ کند.

بیت کوین

  • با این حال اگر این رمزارز نتواند از سطوح مقاومتی ۱۱,۷۵۰ تا ۱۱,۸۰۰ دلار بگذرد، ممکن است یک اصلاح قیمت نزولی با سطح حمایت ۱۱,۴۶۰ دلار رخ دهد.
  • در حال حاضر بیت کوین در نزدیکی سطح ۱۱,۵۶۰ دلار در حال تشکیل یک سطح حمایتی مهم است و اگر این حمایت را رد کند ممکن است تا میانگین متحرک ساده‌ی ۱۰۰ روزه یا ۱۱,۴۵۰ دلار سقوط کند.

 

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.