احتمال رسیدن قیمت اتر به بالای سطح ۳۰۰۰ دلار

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

اتر در روزهای اخیر وارد یک روند نزولی قوی شده بود؛ با این حال برترین آلت کوین بازار سرانجام توانست از سطح مقاومت ۲,۵۰۰ دلاری فراتر رود و ممکن است به زودی از مقاومت ۲,۷۵۰ دلاری هم بگذرد. اکنون سوال تریدرها این است که آیا این رمزارز می‌تواند خودش را به بالای سطح ۳۰۰۰ دلار برساند؟ برای پاسخ به این سوال تحلیل قیمت اتریوم را در ادامه مطالعه کنید.

اتریوم از ناحیه حمایتی ۲,۴۰۰ دلار وارد یک روند صعودی شد و اکنون بالای ناحیه مقاومتی ۲,۴۸۰ الی ۲,۵۰۰ دلار معامله می‌شود. این رمزارز توانست برای مدتی حتی از مقاومت ۲,۶۵۰ دلاری هم فراتر رود. با این حال با یک اصلاح قیمت کوچک، نمودار اتر به زیر سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصدی رسید. 

  نمودار قیمت اتر

احتمال رشد قیمت اتر

در حال حاضر قیمت اتریوم بالای سطح ۲,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در نمودار ساعتی این آلتکوین می‌بینیم که یک کانال نزولی با سطح حمایت ۲,۶۴۰ دلار تشکیل شده است. 

اگر اتر از سطوح کنونی‌اش وارد یک روند صعودی شود، با مقاومت ۲,۷۰۰ دلاری روبه‌رو خواهد شد و مقاومت مهم بعدی در این روند افزایشی سطح ۲,۷۵۰ دلار خواهد بود. در صورتی که اتر بتواند این سطح مقاومت مهم را رد کند ممکن است شاهد رسیدن قیمت آن به ۲,۸۵۰ دلار باشیم و در این مسیر سطح ۳۰۰۰ دلار مقاومت بعدی خواهد بود.

احتمال ریزش قیمت اتر

اگر اتر نتواند سطوح مقاومتی ۲,۷۰۰ و ۲,۷۵۰ دلاری را رد کند ممکن است شاهد اصلاح قیمت این رمزارز باشیم. در این روند ریزشی اولین سطح حمایت برای اتر ناحیه قیمتی ۲,۶۰۰ دلار و خط روند (trend line) کانال است.

در صورتی که نمودار اتر به زیر خط روند کانال برسد، شاهد ریزش قیمت این رمزارز تا سطح حمایت ۲,۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهیم بود. در این حالت حمایت کلیدی بعدی سطح ۲,۴۵۰ دلار است که ممکن است به ۲,۴۰۰ دلار هم برسد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.