احتمال رسیدن قیمت اتر به ۳۰۰۰ دلار!

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ خرداد ۱۴۰۰

پس از سقوط حدود ۵۰ درصدی قیمت اتر، این آلت کوین توانست سرانجام سطح مقاومت ۲,۷۵۰ دلاری را رد کند و اکنون این احتمال وجود دارد که تا ۳۰۰۰ دلار رشد کند. در ادامه به بررسی عوامل تکنیکال برای پیش‌بینی روند بعدی قیمت ETH می‌پردازیم.

  • اتریوم اخیرا وارد فاز بهبود قیمت شده و از سطوح ۲,۶۵۰ و ۲,۷۵۰ دلار گذشته است.
  • در حال حاضر اتر بالای سطح حمایت ۲,۷۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.
  • می‌توان گفت که اتر با شکستن خط روند خرسی و مقاومت ۲,۶۰۰ دلاری وارد این روند صعودی شده است.
  • بر اساس عوامل تکنیکال می‌توان گفت که احتمال رشد اتر تا بالای سطوح ۲,۹۰۰ و ۲,۹۵۰ دلار وجود دارد.

اتر وارد یک روند افزایشی شده است!

پس از اینکه نمودار اتر بالای سطح حمایت ۲,۵۰۰ دلاری باقی ماند، توانست به روندِ بهبودِ قیمت خود ادامه دهد. این روندِ رو به رشد با شکستن سطوح مقاومتی ۲,۶۰۰ و ۲,۶۵۰ دلاری ایجاد شده و زمینه را برای افزایش بیشتر قیمت اتر فراهم کرده است. همچنین در نمودار ETH می‌بینیم که این رمزارز سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصدی و مقاومت ۲,۶۰۰ دلاری را با موفقیت شکسته و در این رالی قرار گرفته است.

پیش‌بینی روند بعدی اتر!

در حال حاضر قیمت برترین آلت کوین بازار بالای سطح حمایت ۲۷۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. این رمزارز با گذشتن از سطح ۲,۷۴۲ دلار اکنون با قیمت حدود ۲,۸۸۷ دلار معامله می‌شود.

تحلیل قیمت اتر

در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، اتر می‌تواند سطح مقاومت ۲,۹۵۰ دلاری را هم رد کند. در این روند صعودی مقاومت بعدی سطح ۳۰۰۰ دلار است که با شکستن آن اتریوم می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

احتمال ریزش قیمت ETH

با این حال اگر نمودار اتر نتواند از سطوح مقاومت ۲,۹۰۰ و ۲,۹۵۰ فراتر رود احتمال اصلاح قیمت این رمزارز وجود دارد. در این روند نزولی حمایت اولیه ناحیه قیمتی ۲,۷۵۰ دلاری خواهد بود. بعد از این حمایتِ ۲,۶۵۰ دلاری یک سطح مهم است که با ریزش بیشتر قیمت اتر می‌تواند به سطح میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته و ۲,۵۵۰ دلار برسد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.