احتمال رسیدن قیمت اتر به ۱,۷۲۰ دلار

قیمت اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

اتر بالاخره توانست از ناحیه مقاومتی ۱,۵۵۰ الی ۱۶۰۰ دلار فراتر رود. تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این آلت کوین احتمالا به زودی سطح مقاومت ۱۷۰۰ و ۱,۷۲۰ دلار را هم رد می‌کند.

 

روند اتر صعودی شده است

در هفته گذشته بیت کوین و اتر به ترتیب به زیر سطوح قیمتی ۴۸۰۰۰ و ۱,۵۵۰ دلار اصلاح قیمت داشتند و اتر حتی به زیر سطح ۱,۵۵۰ دلار هم رسید.

با این حال بعد از آن گاوها توانستند قیمت را به بالای سطوح مقاومتی ۱۵۰۰ و  ۱,۵۵۰ دلار برسانند و با توجه به نمودار چهار ساعته‌ی اتریوم می‌بینیم که روند خرسی با شکستن خط روند ۱,۵۴۰ دلار تا حدودی ضعیف شد.

اتر

 

قیمت اتر به صورت پیوسته در حال افزایش است و در حال حاضر این رمزارز بالای سطح قیمتی ۱۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. همچنین می‌توان گفت که در سطح حمایت ۱,۵۵۰ دلار یک خط روند صعودی قوی تشکیل شده است.

اگر اتر به روند صعودی‌اش ادامه دهد، اولین مقا‌متی که سر راهش است سطح قیمتی ۱۷۰۰ دلار و بعد از آن ۱,۷۲۰ دلار خواهد بود. در صورتی که این آلتکوین بتواند از این سطوح قیمتی فراتر رود ممکن است تا ۱۸۰۰ دلار پیش برود.

 

احتمال ریزش اتر

از طرفی اگر رمزارز Eth نتواند خودش را به بالای سطح ۱۷۰۰ دلار برساند، ممکن است مجددا یک تصحیح قیمت انجام دهد. در این روند نزولی سطح حمایت اتر ۱۶۰۰ و بعد از آن ۱,۵۷۵ دلار خواهد بود.

در حال حاضر حمایت اصلی اتریوم در نزدیکی خط روند و سطح ۱,۵۵۰ دلار تشکیل شده است. اگر نمودار این رمزارز بالاتر از خط روند باقی نماند، احتمال ریزش قیمت زیاد خواهد بود.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.