احتمال رسیدن قیمت اتر به ۱,۸۸۰ دلار

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

بعد از این که قیمت بیت کوین به صورت ناگهانی رشد کرد، اتر نیز از سطح ۱,۶۵۰ دلار فراتر رفت. برترین آلت کوین بازار در حال حاضر در تلاش است تا بتواند سطح قیمتی ۱,۷۶۰ دلار را رد کند و البته احتمال شکستن این سطح مقاومت بالا است. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد ممکن است شاهد رسیدن قیمت اتر به  ۱,۸۸۰ دلار باشیم.

احتمال صعود اتر

بعد از اینکه اتر از سطح مقاومت ۱,۶۵۰ دلاری فراتر رفت در یک روند صعودی جدید قرار گرفت. در این روند اتر حتی توانست از سطح ۱,۷۰۰ دلار هم بگذرد و خودش را به قیمت ۱,۷۵۰ دلار برساند.

این رمزارز برای مدتی نزدیک به بیشترین قیمت خود، یعنی ۱,۷۷۷ دلار معامله شد و در حال حاضر در حال تحکیم سود است. شایان ذکر است که این سطح به اندازی کافی بالاتر از مقاومت ۱,۶۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. در این روند جدید سطح حمایت اتر، فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶٪ است.

رمزارز اتر

  • همان‌طور که در نمودار بالا می‌بینیم یک کانال صعودی با سطح حمایت ۱,۷۱۰ دلار در روند اتر ایجاد شده است. اگر نمودار از این کانال بریزد و به زیر سطح حمایت برسد، قیمت اتر می‌تواند تا سطح حمایت ۱,۶۵۰ دلاری کاهش یابد.
  • در مقابل اگر اتر از این کانال صعود کند، با مقاومت‌های ۱,۷۶۰ و ۱,۷۷۰ دلاری روبه ور خواهد بود. در صورتی که اتر بتواند از این مقاومت‌ها فراتر رود، ممکن است خود را تا سطح مقاومت مهم ۱,۸۸۰ دلاری برساند.

احتمال سقوط رمزارز ETH

اگر Eth نتواند سطح مقاومت ۱,۷۶۰ و ۱,۷۷۰ دلاری را رد کند، ممکن است شاهد ریزش آن تا سطح حمایت ۱,۶۶۰ دلار باشیم. در این ریزش قیمت، حمایت بعدی سطح ۱,۶۳۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود.

به نظر شما هدف بعدی اتر چه قیمتی است؟

برای خرید اتر و سایر رمزارزهای معتبر به سایت بیتستان مراجعه کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.