قیمت ارزهای دیجیتال به شدت افت کرد!

افت شدید بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به گزارشات ارائه شده، کل بازار ارزهای دیجیتال امروز به رنگ قرمز در آمد. به گفته فعالان بازار، افت شدید قیمت ارزهای دیجیتال به دلیل ترس از رکود تورمی بوده. حال سوال پیش آمده این است که آیا این روند نزولی ادامه خواهد داشت؟

افت شدید بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در بحبوحه نگرانی‌های دوباره از رکود تورمی ایالات متحده که بدترین سناریو برای رمزارزهای شاخص بازار است، روند نزولی به خود گرفته و به رنگ قرمز در آمده است.

با توجه به داده‌های موجود، بیت‌کوین برترین رمزارز موجود در بازار افت کرده و به سطح 62 هزار دلار رسیده. در کنار بیت‌کوین، اتریوم نیز روند نزولی به خود گرفته و نزدیک به 3 درصد افت را تجربه کرده است. آلت‌کوین‌ها نیز به تبعیت از این رمزارزها، وارد یک روند نزولی شدید شدند.

افت شدید بازار ارزهای دیجیتال

با توجه به گزارش هفته گذشته که توسط شرکت QCP ارائه شده، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی (PCE) که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است، نشان داده که قیمت‌ها در سه ماهه اول سال از 1.8 درصد به 3.4 درصد افزایش یافته. ترکیب رکود تورمی با نرخ رشد کم، احتمال کاهش نرخ بهره را توسط فدرال رزرو تضعیف کرده است.

کاهش رش اقتصادی را می‌توان به موارد مختلفی مانند افزایش شدید واردات، افت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کاهش قابل‌توجه هزینه‌های دولت نسبت داد.

با توجه به گزارشات ارائه شده از Coindesk، کلید تداوم بازار صعودی BTC، اعلام بازپرداخت سه ماهه وزارت خزانه داری ایالات متحده است که موجودی حساب عمومی خزانه‌داری آمریکا را که 750 میلیارد دلار است، کاهش و یا حفظ می‌کند.

در صورت بازپرداخت 3 ماهه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، ثبات در بازار فراهم خواهد شد.

منبع: Coindesk

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.