بیت کوین و اتریوم دوباره افت قیمت خواهند داشت؟

خطر سقوط دوباره بیت کوین و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰

بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتالی بسیار محبوب و با ارزش در بین فعالان حوزه کریپتو کارنسی، چند وقتی است که نوسانات بسیار زیادی را تجربه می‌کنند. به عنوان مثال بیت کوین در 4 روز گذشته، به شدت افت قیمت و همچنین افزایش قیمت را شاهد بود. از این رو بسیاری از تحلیلگران معتقدند که با عدم توجه به روند صعودی بیت کوین و اتریوم، خطر سقوط دوباره کماکان پابرجاست و افراد باید به دقت در این حوزه وارد شوند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات دقیق‌تری از خطر سقوط دوباره بیت کوین و اتریوم در اختیارتان قرار دهیم.

قبل از این که بیان جزئیات خبر منتشر شده من باب خطر سقوط دوباره بیت کوین و اتریوم بپردازیم، باید این 2 تحلیل منتشر شده را حتما به خاطر داشته باشید:

  1. بیت کوین اگر نتواند قیمت خود رای بالای 45000 دلار نگه دارد، دوباره ریزش خواهد کرد.
  2. امکان این که اتریوم به زیر 3400 دلار برسد، بسیار بالاست.

بیت کوین در تلاش است که از قیمت 46800 و 47000 دلار آمریکا عبور کند، این درحالی است که ماندن در قیمت 46000 دلار هم برایش در حال حاضر دور از انتظار است. ریزشی که بیت کوین تجربه کرد و به 45500 دلار رسید، احتمالا شدیدتر شده و روند نزولی آن دوباره شروع خواهد شد.

این در حالی است که آلت کوین‌های دیگر در صدد افزایش قیمت خود هستند، اما ETH نتوانست 3500 دلار آمریکا را پشت سر بگذارد و با این روند، بدون شک به زیر 3400 دلار تنزل پیدا خواهد کرد.

قیمت XRP یکی دیگر از آلت کوین‌های محبوب بازار کریپتو کارنسی نیز در حال پایین آمدن است و احتمالا به زیر 1.05 دلار کاهش یابد.

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین:

اخیراً، قیمت بیت کوین با واکنش نزولی به زیر 46.500 رسید. BTC در حال حاضر در نزدیکی محدوده قیمتی 46،000 دلار معامله می‌شود، در حالی که اگر گاوها نتوانند از منطقه حمایتی 45،500 دلار محافظت کنند، خطر کاهش شدید به 44000 دلار بسیار بالا خواهد بود.

برخی تحلیل گران گزارش می‌دهند که کاهش قیمت بیت کوین به 44 هزار دلار، می‌تواند موجب شود که روند کاهشی شدت پیدا کرده و تا 43200 دلار آمریکا نیز برسد.

تحلیل قیمت اتریوم:

قیمت اتریوم از محدوده مقاومتی 3500 دلار عبور نکرد و در حال کاهش است. ETH در تلاش است تا بالای 3400 دلار بماند، اما اگر به هر دلیل نتواند این میزان را حفظ کند، احتمالا به زیر 3400 دلار نیز خواهد رسید.

با وجود خطر سقوط دوباره بیت کوین و اتریوم، بسیاری از آلت کوین‌ها از جمله XTZ ، ICX ، LUNA ، MINA ، ATOM ، ONE ، ALGO KSM ، CRV ، DOT ، AVAX و MIOTA بیش از 10 درصد صعود کرده‌اند. از بین آلت کوین‌های نام برده، XTZ سودی بالاتر از سطح 6.15 دلار آمریکا را تجربه کرده است.

در نهایت احتمال این که قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند و به زیر 47000 دلار برسد، در شرایط کنونی بسیار بالاست. اگر بیت کوین از محدوده 45.500 دلار عبور کند، ممکن است افت شدیدی داشته باشد.

منبع خبر: cryptonews

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

اگر به دنبال آگاهی از جدیدترین تحلیل‌های انجام شده در حوزه رمز ارزهای دیجتال هستید، حتما به این صفحه مراجعه کنید.

معامله و تحلیل بازار کریپتو کارنسی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.