افشاگری ادوارد اسنودن در مورد بیت کوین: بیت کوین بازی جهانی خود را شروع کرد؟!

افشاگری ادوارد اسنودن در مورد بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

بیت کوین در حال تبدیل شدن به یک ارز دیجیتالی قانونی در بسیاری از کشورها مثل اوکراین، السالوادور و … است. حواشی زیادی در این باره وجود دارد که بیت کوین یک بازی اقتصادی جهانی را راه انداخته و تمام کشورهایی که با خود همراه می‌شوند را پشتیبانی و کشورهایی که سر مخالفت با آن را دارند را در معرض محدودیت و فشارهای زیادی از جوانب مختلف قرار می‌دهد. در پی داغ شدن حواشی پیرامون این موضوع، اسنودن یکی افشاگران بسیار مشهور و پر مخاطب در دنیا، به تازگی موضوعی را در مورد بازی جهانی بیت کوین مطرح کرده است. با بیتستان تا انتها همراه باشید تا جزئیات بیشتری از افشاگری ادوارد اسنودن در مورد بیت کوین را خدمتتان قرار دهیم.

افشاگری ادوارد اسنودن در مورد بیت کوین

ادوارد اسنودن، افشاگر مشهور دیروز در مورد گسترده و قانونی شدن بیت کوین در برخی کشورها و علاقه شدید بسیاری از کشورها برای قانونی کردن معامله با رمز ارزها، توئیتی زد و تاکید کرد که بیت کوین از کسانی که زودتر آن را پذیرفته‌اند، حمایت می‌کند. در مقابل بر سایر کشورهایی که ممکن است به دلیل عقب ماندگی نتوانند استفاده از بیت کوین را عملی و قانونی کنند، مجازات کرده و فشارهایی وارد می‌کند.

اسنودن در تاریخ ۷ سپتامبر در توئیتی نوشت:

“امروز بیت کوین به طور رسمی در اولین کشور به عنوان پول قانونی شناخته شد.”

نگاه مثبت مک دونالد به بیت کوین

هدف اسنودن در رابطه با این توییت به نقل از برخی مجلات فعال در حوزه رمز ارزها، السالوادور بود. جالب است بدانید که به تازگی مک دونالد نیز بیان کرده که در حال آزمایش خرید و فروش با بیت کوین می‌باشد. این بدان معنی است که بیت کوین کم کم در کشورهای امریکای مرکزی به دنبال سلطه گرایی است و نفوذ خود را بیشتر و بیشتر می‌کند.

افزودن امکان خرید و فروش با بیت کوین راه را هموار می‌سازد تا به مرور زمان این ارز دیجیتالی به عنوان یک پول رایج در بین مردم عادی شناخته شود و از طریق آن بتوانند حتی مایحتاج روزانه خود را نیز تامین کنند. چون بیت کوین به صورت گسترده در بین مردم رایج نیست، این اقدام می‌تواند گام مهمی در عادی سازی استفاده از بیت کوین محسوب شود.

در روزهای اول، بیت کوین به عنوان یک وسیله کلاه برداری تلقی می‌شود، اما حالا به عنوان یک صندوق ذخیره ارزش حتی بهتر از طلا و … محسوب می‌شود. السالوادور از جمله کشورهایی بود که پول دیجیتالی بیت کوین را به عنوان یک وجه قانونی قبول کرد. نظریه مهمی که در این رابطه مطرح شده، این است:

به احتمال زیاد، بقیه ارزهای دیجیتالی نیز به مرور به عنوان یک پول رایج در بین مردم شناخته خواهند شد و بقیه کشورها مجبور هستند که در این مسیر با بیت کوین و السالوادور همگام شوند تا دچار فشار اقتصادی زیادی نشوند.

هنوز هم که هنوز است، فعلا مشخص نشده مالک بیت کوین کیست و اصلا چرخش سرمایه در این نوع رمز ارز به صورت دقیق چگونه اتفاق می‌افتد. تنها چیزی که مشخص است، علاقه شدید مردم به این حوزه و پیدا کردن سلطه بیشتر بیت کوین بر اقتصاد جهان می‌باشد.

السالوادور جهان را به سمت ارزهای رمزنگاری شده هدایت می‌کند؟

السالوادور و خرید بیش از 400 بیت کوین!

منبع خبر: bitcoinmagazine

نظر شما در رابطه با افشاگری ادوارد اسنودن در مورد بیت کوین و همچنین بازی جدیدی که این رمز ارز در دنیای اقتصاد به پا کرده، چیست؟

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.