بیت‌کوین و شروع بازی با افکار سرمایه‌گذاران بازار

بازی بیت کوین با ذهن و فکر سرمایه گذاران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

تحلیل گران عرصه رمزارز نمودار بیت‌کوین را گاوی بیان می‌کنند و تا زمانی که یک کاتالیزور بزرگ، بازار را جا به جا نکند، امکان تثبیت قیمت بسیار بالا است. وضعیت عمومی بازار رمزارزها در ۱۷ سپتامبر تا حدودی پیش بینی شده و با توجه به این که رمزارز بیت‌کوین در چند روز گذشته به شکل فزاینده ای معامله شده می‌توان حدس زد بیت‌کوین در حال آماده شدن برای انجام حرکت خود است. این که بیت کوین چه حرکتی انجام خواهد داد، جای بحث دارد. آیا بازی بیت کوین با ذهن و فکر سرمایه گذاران یکی از این حرکات است؟ با بیتستان همراه باشید.

داده‌های گزارش شده از Cointelegraph Markets Pro  و TradingView نشان می‌دهد ارزش بیت‌کوین (BTC) در معاملات روز جمعه بین ۴۷،۱۵۰ تا ۴۸،۱۵۰ دلار در نوسان بوده است. فقدان هرگونه پیشرفت یا پسرفت عمده و یا اتفاق مهم در تیتر روز منجر به ایجاد روندی یکنواخت در بازار شده.

نمودار تریدینگ ویو

گزارش اخیر دلفی دیجیتال( Delphi Digital) نشان می‌دهد که که کاهش ناگهانی قیمت بیت‌کوین، در هفته گذشته بازار را غافلگیر کرد و باعث تغییر احساست کلی بازار و تبدیل آن از حرص و طمع به ترس شد. عملکرد قیمت بیت‌کوین در بازار، در هفته گذشته و احتیاط معامله گران پاسخی به این احساسات منفی بوده.

قیمت بیت کوین

در اینجا آنچه تحلیل گران و معامله گران در مورد اقدامات اخیر بیت‌کوین توصیه می‌کنند این است که در معاملات خود بسیار دقت به خرج دهند.

ایجاد پرچم گاوی در نمودار ۴ ساعته

کاربر توییتری با نام مستعار پنتوشی (Pentoshi) با یک دید مثبت در مورد قیمت بیت‌کوین پست زیر را منتشر کرد. در این پست شکل گیری پرچم گاوی در نمودار ۴ ساعته را بیان کرده و نقطه حمایتی و مقاومت را ۴۶،۸۰۰ اظهار می‌دارد. عکس نمودار ۴ ساعته نیز در این پیام درج شده بود.

همانطور که توسط پنتوشی ذکر شد، در آینده چندین حرکت پیشرفتی را شاهد خواهیم بود که منجر به روند گاوی بازار می‌شوند. عمده آن‌ها لیست فزاینده برنامه های ETF بیت‌کوین است که باید توسط کمسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) تایید شود.

پنتوشی همچنین پیشنهاد کرد که در صورت وقوع یک شکست بتواند نقطه تعادل خود را در ۴۹،۳۸۰ دلار باز پس بگیرد. این خود می‌تواند سیگنالی باشد که بازار در آستانه روند روبه رشد است و این دلیلی ست که آن را باید تحت نظر گرفت.

بیت‌کوین بازی با افکار بازار راه انداخته است

معامله گر رمز ارز توییتری (Crypto_Ed_NL)، با مشاهده عملکرد قیمت بیت‌کوین در نمودارهایی با بازه‌ی زمانی کم حرکات بیت‌کوین را “بازی بیت‌کوین با ذهن و فکر سرمایه گذاران” بیان می‌کند.

بازی بیت کوین با ذهن و فکر سرمایه گذاران

همانطور که از چارت موجود مشاهده می‌کنید، در حال حاضر بیت‌کوین زیر ۴۸،۰۰۰ تثبیت و نشانه ای از تداوم این شرایط هنوز دیده نمی‌شود. با توجه به این موارد باید معامله گران قبل از انجام معامله دقت بیشتری کنند.

گفته می‌شود، Crypto_Ed_NL این عقیده را دارد که عقب نشینی اخیر در قیمت “شروع بزرگتر به پایین” نیست و معتقد است به احتمال زیاد در آینده نزدیک حرکت صعودی خواهد داشت.

بیت‌کوین در مسیر بسته شدن در کف هفتگی بالاتری نسبت هفته قبل خود

تجزیه و تحلیل عملکرد بیت‌کوین در نمودار هفتگی که توسط تحلیلگر رمزارز و کاربر توییتر با نام مستعار (Rekt Capital):

وی اظهار دارد آستانه بسته شدن هفتگی با کف (پایین‌ترین سطح کندل) جدید بالای ۴۶،۳۰۰ دلار بسیار مطلوب است.

سطح حمایت و مقاومت بیت کوین در حالت فعلی ۴۸،۹۳۰ است و به نظر می‌رسد که همچنان محدوده فعلی خود را حفظ خواهد کرد. سقف کلی بازار رمزارز‌ها در حال حاضر ۲٫۱۲۹ تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت‌کوین در این عرصه ۴۲٫۱ درصد است.

منبع: ointelegraph

قیمت بیت کوین
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.