کاهش نوسانات بیت کوین به دست سرمایه گذاران نهادی

کاهش نوسانات بیت‌کوین به دست سرمایه‌گذاران نهادی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

نوسانات بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود، کاهش یافت. دلیل کاهش نوسانات به دریافت میلیاردها دلار از سرمایه‌گذاران نهادی بیت‌کوین ربط داده می‌شود. برای خواندن خبر کاهش نوسانات بیت کوین به دست سرمایه گذاران نهادی با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارش بلومبرگ نوسانات زیاد و تغییر قیمت رمزارز، دو عاملی هستند که سرمایه‌گذاران را به صنعت ارزهای دیجیتالی جذب می‌کند، اما با ورود سرمایه‌های نهادی و عظیم، بیت‌کوین تبدیل به یک دارایی با نوسانات کمتر و پایدارتر شده است.

پیش از این، کارشناسان مختلف به معامله‌گران ارزهای دیجیتال در مورد کاهش نوسانات بیت‌کوین هشدار داده بودند.

با افزایش سرمایه‌های نهادی در بازار بیت‌کوین، نوسانات ۲۶۰ روزه بیت‌کوین به ۶۶ کاهش یافته است. این عدد پایین‌ترین سطح نوسانات از ماه می است.

با کاهش نوسانات بیت‌کوین به دست سرمایه‌گذاران نهادی، این رمزارز ممکن است در میان سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قدیمی به رسمیت شناخته شود. به رسمیت شناخته شدن بیت‌کوین باعث قوی‌تر شدن همبستگی این رمزارز با بازار سهام خواهد شد.

کاهش نوسانات بیت کوین به دست سرمایه گذاران نهادی

مخالفت روسیه با صدور مجوز برای ETFهای بیت کوین: روسیه آمادگی معاملات ETF بیت‌کوین را ندارد

برای خواندن خبر اینجا کلیک کنید

دلیل بیشتر شدن سرمایه‌های نهادی در بیت‌کوین:

پیش از این، اصطلاح کوتاه مدت در بازار سهام برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده می‌شد. با کاهش نوسانات بیت‌کوین، ممکن است بازار سهام و بازار ارزهای دیجیتال، حرکت مشابه‌ای داشته باشند.

منبع این سرمایه‌های نهادی جذب شده به بازار ارزهای دیجیتالی فروش  Bitcoin ETF اعلام شده است. علاوه بر  Bitcoin ETF، ارائه دهندگان دیگری مثل Grayscale و ۲۱Shares نیز باعث جذب سرمایه‌های نهادی زیادی شده بودند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.