صحبت‌های ادوارد اسنودن علیه شیبا اینو

صحبت های ادوارد اسنودن علیه شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، یکی از 10 رمزارز برتر جهان، با موفقیت‌های اخیر خود مورد توجه منتقدان بسیاری قرار گرفت. شهرت این توکن به قدری افزایش یافت که شخصیت‌های سیاسی که تا به حال در بازار رمزارزها دخالتی نداشتند نیز در این باره نظر دادند. صحبت های ادوارد اسنودن علیه شیبا اینو را در ادامه بخوانید.

ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، به تازگی به جمع منتقدانی که زنگ خطر شیبااینو را به صدا درآورده‌اند، پیوست. این شخصیت سیاسی که اخیرا با توییت‌های فارسی خود سر و صدا به پا کرده بود. اما هنوز مشخص نشده است، که آیا صحبت های ادوارد اسنودن علیه شیبا اینو، بر روی این رمزارز تاثیر خواهد گذاشت یا نه.

مشاور سابق آژانس امنیت ملی در توئیتی به دنبال‌کننده‌های خود هشدار داد که پولی که برای بدست آوردن آن سختی کشیده‌اند را در شیبا اینو سرمایه‌گذاری نکنند. او معتقد است که این توکن‌ها شانس بسیار کمی برای پیشی گرفتن از بازار دارند. او در ادامه توئیت، کسانی را که با هشدار او مشکل دارند، تشویق به سود بردن از آن کرد.

صحبت های ادوارد اسنودن درباره شیبا اینو

ریسک کردن روی شیبا خطرناک است

“قاتل دوج‌کوین” با دستاوردهای خیره‌کننده خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. این رمزارز عجیب در یک ماه 826 درصد رشد کرد و در میان 10 ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار گرفت. در اوایل این هفته، شیبااینو عنوان بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده را به دست آورد و دوج‌کوین را به چالش کشید.

پذیرش پرداخت هزینه وعده‌های غذایی با شیبا اینو در یک رستوران فرانسوی

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

نظرات اسنودن منعکس کننده نظرات ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است. همانطور که قبلا گزارش شده بود، ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد که تنها از روی کنجکاوی مقداری رمزارز خریده است و از فالورهایش خواست که دارایی‌های اضافی خود را در رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند و در این بازار بر سر همه دارایی‌های خود شرط بندی نکنند.

شیبا درحال جذب طرفداران جدید است

با اینکه یک داستان هیجان‌انگیز درباره شخصی که ۸۰۰۰ دلار دارایی شیبااینو خود را به ۵.۷ میلیارد دلار تبدیل کرده است، توسط رسانه‌های بزرگ در سراسر جهان پوشش داده شده است، مخالفان شیبا اظهار می‌کنند که این بالا رفتن قیمت شیبااینو ممکن است به دلیل عظیم بودن ارزش‌گذاری سکه پایدار نباشد و تنها یک نظریه احمقانه باشد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، در توییت اخیر خود، شیبااینو را با تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا مقایسه کرد و ادعا کرد که هر دوی آن‌ها توسط جوامعی که درحال جذب طرفداران جدید هستند، هدایت می‌شوند.

صحبت های مایک نوواگراتز درباره شیبا اینو

هیجان و علاقه بی‌دلیل به شیبااینو به برخی از توکن‌ها نیز سرایت کرده است. Dogelon Mars طی هفته گذشته 270 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.