پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین از ماه آگوست: روند نزولی ادامه خواهد داشت؟

پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین از ماه آگوست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

بازار نزولی بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، همچنان ادامه دارد. پادشاه رمزارزها از ماه آگوست، به پایین‌ترین سطح خود نزول داشته است، به طوری که کارشناسان بلومبرگ ادعا می‌کنند که این روند نزولی تا قیمت ۳۹۹۰۰ ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از ادامه خبر ثبت پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین از ماه آگوست با بیتستان همراه باشید.

پایین ترین قیمت بیت کوین از ماه آگوست

روند نزولی شاخص بازار دیجیتال از ۲۰ سپتامبر آغاز شده و در این روز ۵ درصد کاهش یافته بود. به طور کلی، در سه روز گذشته قیمت بیت‌کوین بیش از ۱۷ درصد کاهش یافته و در ۱۸ سپتامبر از قیمت ۴۸,۷۱۹ دلار به ۴۰,۲۲۶ دلار که پایین‌ترین سطح قیمت از ماه آگوست به بعد بود، رسید.

پس از این کاهش، معاملات بیت‌کوین در قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار متوقف شدند. با اینکه ارزش کلی بازار به زیر ۲ تریلیون دلار رسیده، اما صرافی Kraken  همچنان بیت‌کوین را در قیمت ۴۳,۲۱۸ دلار معامله می‌کند.

براساس داده‌های ارائه شده توسط Coin Gecko، ده رمزارز بزرگ مانند اتریوم، سولانا، کاردانو، دوج‌کوین و پولکادات که از روند بیت‌کوین پیروی می‌کنند، همانند آن رو به نزول هستند. در روز دوشنبه ۲۰ سپتامبر این ارزها در پایین‌ترین سطح خود معامله شدند. سقوط بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها ناشی از خبر بدهی ۲ تریلیون دلاری شرکت بزرگ املاک در چین بود.

روند نزولی بیت‌کوین تا قیمت ۳۹,۹۰۰ دلار

به گفته بلومبرگ بیت‌کوین یک الگوی چکشی در نمودار خود ایجاد کرده است. در صورت ادامه این روند نزولی امکان دارد تا قیمت ۳۹,۹۰۰ دلار کاهش یابد.

به گفتهKatie Stockton بنیانگذار Fairlead Strategies:

۳۹,۹۰۰ یک خط حمایت خوب برای بیت‌کوین است و بیت‌کوین روند صعودی بلند مدت خواهد داشت

به طور کلی، بیت‌کوین امسال ۴۰ درصد افزایش یافته اما اتریوم از آن بهتر عمل کرده و چهار برابر بیشتر از بیت‌کوین رشد داشت.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین دوج کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.