ترمز اتریوم در محدوده قیمتی ۳۵۰۰ دلاری!

ترمز اتریوم در محدوده قیمتی ۳۵۰۰ دلاری!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

اتریوم در چند روز گذشته همزمان با کاهش قیمت بیت کوین  و دیگر ارزهای رمزنگاری‌ شده روندی نزولی داشت. با اینکه سناریو کاهشی قیمت اتریوم همچنان ادامه‌دار به نظر می‌رسد، سرمایه‌ گذاران این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته برای بازگرداندن قیمت به مسیر افزایشی‌اش تلاش زیادی کرده‌اند. دومین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۴٪ رشد داشته و در زمان نگارش این تحلیل با قیمت ۳۴۶۱ دلار معامله می‌شود.

قیمت اتر در محدوده قیمتی ۳۴۰۰ دلار و ۳۵۰۰ دلار ترمز کرده و خرس‌های بازار برای پایین‌ آوردن قیمت این ارز رمزنگاری شده می‌کوشند.

در صورتی که قیمت اتر کاهش یابد، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در اولین قدم قیمت این رمزارز به ۲۹۰۰ دلار برسد. برخی از تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال نیز بر این باورند که روند آهسته افزایش قیمت اتریوم به این دلیل است که اگر قیمت این رمزارز خیلی سریع به ۳۶۰۰ دلار برسد، یک روند نزولی شروع خواهد شد.

به طور کلی، در حال حاضر قیمت اتریوم زیر ۳۶۰۰ دلار و کمتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. براساس داده‌های صرافی کراکن، در نمودار ساعتی قیمت اتریوم شکافی در بالای خط نزولی قرار داشت. این شکست در محدوده قیمتی ۳۵۰۰ دلار بود. 

پژوهشگران حوزه بلاک‌ چین و رمزارز در موقعیت فعلی بازار، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اتریوم در صورت رسیدن به قیمتی بالاتر از ۳۶۰۰ دلار افزایش قابل توجهی خواهد یافت. به گفته تحلیل‌گران، اگر سرمایه‌گذاران نتوانند با افزایش خرید قیمت اتریوم را از ۳۶۰۰ دلار بالاتر ببرند، احتمال کاهش قیمت در این رمزارز وجود دارد.

قیمت اتریوم در محاصره مقاومت‌ها

قیمت اتر پس از ریزش بین ۳۵۰۰ دلار و ۳۲۰۰ دلار معامله می‌شد. قیمت این ارز رمزنگاری شده حتی سطح حمایتی ۳۰۰۰ دلار را شکست و به کمتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خود رسید. اتر نه تنها کاهش قیمت را در چند روز گذشته از سر گذراند، بلکه افزایش قیمت را نیز تجربه کرد. 

دومین رمزارز برتر بازار سطوح مقاومت ۳۳۰۰ دلار و ۳۴۰۰ دلار را شکست و حتی به سطح مقاومت ۳۵۰۰ دلار هم نزدیک شد ولی نتوانست از آن عبور کند.

به نظر می‌رسد خرس‌ها تمام سعی خود را برای کاهش قیمت اتریوم انجام می‌دهند و این ارز رمزنگاری شده همچنان با قیمتی کمتر از ۳۶۰۰ دلار معامله می‌شود. 

Ethereum Price

در صورتی که فشار فروش اتریوم کم شود و خریداران بتوانند قیمت را افزایش دهند،‌ قیمت دومین رمزارز بازار از ۳۶۰۰ دلار بیشتر خواهد شد. اگر سطح مقاومت ۳۶۰۰ دلار شکسته شود، رشد اتر از سر گرفته خواهد شد. برای آنکه سناریوی افزایشی قیمت اتر به حقیقت بدل شود، ابتدا باید سطح مقاومت ۳۵۶۰ دلار و سپس ۳۶۰۰ دلار شکسته شود. اگر این دارایی دیجیتال با قیمتی بیشتر از ۳۶۰۰ دلار معامله شود، مقاومت بعدی آن ۳۶۸۰ دلار خواهد بود.

تحلیلگران همچنین سناریو کاهشی را برای قیمت اتر در نظر گرفته‌اند. براساس سناریو کاهشی در صورتی که قیمت این رمزارز به ۳۵۰۰ دلار نرسد و سیر نزولی خود را ادامه دهد، کمتر از ۳۴۰۰ دلار خواهد شد. اگر قیمت این دارایی دیجیتال از سطح حمایتی ۳۳۸۰ دلار کمتر شود، موج کاهش قیمت اتریوم آغاز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود در صورت تحقق سناریوی کاهشی، قیمت اتر به سطح قیمتی ۳۲۰۰ دلار خواهد رسید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.