ثبت اوج قیمتی جدید توسط بیت کوین و اتریوم

ثبت اوج قیمتی جدید توسط بیت کوین و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۰

بیت‌کوین و اتریوم، دو رمزارز محبوب و بسیار با ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند که اوج قیمتی خود را ثبت کرده و رکوردهای جدیدی از خود بر جای بگذارند. بیت‌کوین در تازه‌ترین رکورد خود به مرز ۶۷,۶۰۰ دلار و اتریوم نیز به بیش از ۴,۸۰۰ رسید. با بیتستان همراه باشید تا ثبت اوج قیمتی جدید توسط بیت کوین و اتریوم را بررسی کنیم.

قیمت بیت‌کوین و اتریوم در این هفته با افزایش ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال و رد شدن از مرز ۳ تریلیون دلار، افزایش قیمت بسیار مناسبی داشتند و موفق به ثبت رکوردهای قیمتی جدیدی شدند.

رکوردهای قیمتی جدید بیت کوین و اتریوم:

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد و در هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و به مرز ۶۷,۶۰۰ دلار رسیده است که یک رکورد جدید بر اساس داده‌های CoinGecko محسوب می‌شود.

اتریوم، دومین دارایی ارز دیجیتال باارزش بازار کریپتوکارنسی هم برای اولین بار از ۴,۸۰۰ دلار گذشت تا رکورد جدیدی را در تاریخ خود ثبت کند.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

پیش بینی بیت کوین ۱۴۶ هزار دلاری توسط JPMorgan

آخرین رکورد بیت کوین تنها ۱۹ روز پیش بود، زمانی که قیمت این دارایی به ۶۷,۲۷۶ دلار رسید. این ارز سپس به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد. اما در این ۴۸ ساعت اخیر، دوباره رشد بالایی داشت و توانست به مرز ۶۷,۶۰۰ دلار برسد.

ETH یک مسیر صعودی مشابه بیت‌کوین را دنبال کرده است. پس از رسیدن به کمتر از ۴,۶۷۵ دلار در ۳ نوامبر، در آخر هفته سقوطی را تجربه کرد. اتریوم نیز این هفته ۱۲ درصد افزایش داشت و توانست به بالای ۴,۸۰۰ دلار برسد.

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در سراسر جهان سبز است، به طوری که Cardano ،XRP و Dogecoin همگی امروز بیش از ۵٪ افزایش را تجربه می‌کنند. به طور کلی، ارزش بازار جهانی به بیش از ۳ تریلیون دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته، ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

منبع: decrypt

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.