JPMorgan مجددا پیش بینی بیت کوین 146 هزار دلاری را مطرح کرد

پیش بینی بیت کوین 146 هزار دلاری توسط JPMorgan
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۰

افزایش قیمت دوباره بیت‌کوین، شوک جدیدی به بازار وارد کرد. افزایش قیمت بیت‌کوین تا 65 هزار دلار باعث شد، تا پیش بینی بیت کوین 146 هزار دلاری توسط JPMorgan مجددا مطرح شود. تحلیلگر غول بانکداری آمریکا ادعا کرد با کاهش نوسانات بیت‌کوین، قیمت آن می‌تواند تا 146 هزار دلار صعود کند. با بیتستان همراه باشید.

JPMorgan در هفته گذشته، گزارشی از نشریه جدید خود با تمرکز بر آینده سرمایه‌گذاری‌های جایگزین، از جمله دارایی‌های دیجیتال را منتشر کرد. نیکلاوس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، تحلیلگر این شرکت، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین با هدف‌گذاری کوتاه‌مدت ۷۳ هزار دلار برای سال آینده، می‌تواند در بلندمدت به ۱۴۶ هزار دلار برسد.

تحلیلگر JPMorgan افزود:

به نظر می‌رسد نگرانی‌های تورمی در بین سرمایه‌گذاران باعث شده است تا علاقه آن‌ها به استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک محافظ تورم افزایش یابد.

او با تکرار اینکه بیت‌کوین در این ماه چشم‌انداز صعودی خواهد داشت، نوشت:

جذابیت بیت‌کوین به عنوان یک محافظ تورم، احتمالا با شکست خوردن طلا در پاسخگویی به مقابله با تورم تقویت شده است.

Panigirtzoglou انتظار دارد که رقابت بیت‌کوین با طلا ادامه پیدا کند. او با اشاره به اینکه افراد هزاره جدید به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند، گفت:

با توجه عظیم بودن سرمایه‌گذاری مالی در طلا به عنوان یک ارز جایگزین، هر گونه ازدحام برای فروش طلا، حاکی از پیشرفت بزرگ بیت‌کوین در دراز مدت است.

با این حال، این تحلیل‌گر گفت:

برای تحقق پیش بینی بیت کوین 146 هزار دلاری توسط JPMorgan، نوسانات بیت‌کوین باید به میزان قابل توجهی کاهش یابد، به طوری که سرمایه‌گذاران با خرید بیت‌کوین احساس راحتی کنند.

وی خاطرنشان کرد که نوسان قیمت بیت‌کوین، چهار تا پنج برابر بیشتر از طلا است. همچنین افزود که قیمت منصفانه بیت‌کوین حدود 35,000 دلار است.

نظر ویکرام پاندیت در مورد آینده ارزهای دیجیتال

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

در چه شرایطی پیش‌بینی بیت‌کوین 146 هزار دلاری محقق می‌شود؟

غول بانکداری آمریکا خاطرنشان کرد که نوسانات بیت‌کوین در حال کاهش است و قیمت 73,000 دلار به عنوان هدف برای سال آینده معقول به نظر می‌رسد. علاوه بر این، Panigirtzoglou گفت که بیت‌کوین به شدت غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است افزایش قیمت تا بیش از 146,000 دلار  و یا سقوط آن به زیر 30 دلار اتفاق بیفتد.

این اولین باری نیست که JPMorgan بیت‌کوین 146 هزار دلاری را پیش بینی می‌کند. این بانک برای اولین بار هدف بلندمدت قیمت بیت‌کوین را در ژانویه تعیین کرد و ادعا کرد که بیت‌کوین به عنوان یک ارز جایگزین با طلا رقابت می‌کند. همچنین این بانک ادعا می‌کند:

درک بیت‌کوین به عنوان یک پوشش تورمی به دلیل رشد فعلی آن بهتر از طلا است. این باعث تغییر ETFهای طلا به صندوق‌های بیت‌کوین شده است. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران طلا، سرمایه خود را به بیت‌کوین تبدیل می‌کنند و آن را به عنوان یک محافظ تورم مناسب‌تر می‌بینند.

مدیرعامل JPMorgan بیت‌کوین را زیر سوال می‌برد

این در حالی است که، جیمی دیمون (Jamie Dimon)، مدیر عامل JPMorgan، نسبت به بیت‌کوین تردید دارد. در ماه اکتبر، او گفت که بیت‌کوین بی‌ارزش است و عرضه محدود آن را زیر سوال برد. در ماه مه، رئیس JPMorgan شخصا به مردم توصیه کرد که از کریپتو دوری کنند.

دیمون گفت که او به بیت‌کوین اهمیتی نمی‌دهد اما مشتریانش به آن علاقه‌مند هستند. در همین حال، مشتریان این شرکت، کریپتو را به عنوان یک طبقه دارایی می‌دانند که می‌خواهند در آن سرمایه‌گذاری کنند و این بانک اکنون سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.