پیش بینی رئیس صرافی Luno: رشد بیت کوین تا ۸۰ هزار دلار

رشد بیت کوین تا ۸۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۰

بر اساس مقاله اخیر منتشر شده در بلومبرگ که بر اساس نظرات ویجی آیار (Vijay Ayyar)، رئیس صرافی Luno در منطقه آسیا و اقیانوسیه نوشته شده، افزایش قیمت بیت کوین به ۸۰,۰۰۰ دلار یا حتی ۸۵,۰۰۰ دلار کاملاً امکان پذیر است. اما آیا دلایل منطقی برای رشد بیت کوین تا ۸۰ هزار دلار وجود دارد که آقای ویجی آیار (Vijay Ayyar) چنین پیش بینی را کرده است؟ با بیتستان همراه باشید.

در ۱۱ اکتبر ارز رمزنگاری شده بیت کوین سرانجام موفق شد از مقاومت ۵۷,۰۰۰ دلار فراتر رود و به ۵۷,۹۰۰ دلار برسد. بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، در حال حاضر بیت کوین ارزشی معادل ۵۶,۹۸۳ دلار دارد.

به گفته ویجی آیار مسئول پلتفرم معاملاتی Luno، بزرگترین رمزارز جهان دارای شانس خوبی برای رسیدن به ۸۰,۰۰۰ دلار یا حتی ۸۵,۰۰۰ دلار دارد. به شرطی که BTC در کوتاه مدت بالای ۵۰,۰۰۰ دلار باقی بماند و از این سطح پایین‌تر نرود.

۷۹۰۰۰ دلار، هدف بعدی بیت کوین:

۷۹۰۰۰ دلار، هدف بعدی بیت کوین

بلومبرگ نمودارهایی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهند ارز رمزنگاری شده بیت کوین می‌تواند به طور قابل توجهی از بالاترین سطح خود یعنی ۶۴,۸۰۰ دلار در ماه مه هم فراتر رود. الگوی سر و شانه معکوس نشان می‌دهد که احتمال افزایش BTC تا سطح ۷۹,۰۰۰ دلار وجود دارد.

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط بلومبرگ، سیگنال‌ها و فعالیت‌های بازار نشان می‌دهند که ممکن است بیت کوین در پایان امسال به ۸۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد.

مایک مک گلون: افزایش بدهی ایالات متحده برای بیت کوین مفید است:

یکی دیگر از کارشناسان بلومبرگ انتظار دارد که بیت کوین در سه ماهه چهارم امسال سود قابل توجهی را شاهد باشد. مایک مک گلون (Mike McGlone) توییت کرده بود که افزایش بدهی ایالات متحده و تنش‌های موجود، ممکن است به بیت کوین کمک کنند تا وارد مرحله افزایش قیمت منحصر به فرد در Q4 شود.

هدف احتمالی قیمت بیت کوین در پایان سال که مک گلون در اوایل سال جاری به آن اشاره کرده بود، ۱۰۰,۰۰۰ دلار است. علاوه بر این، معامله گران نسبت به BTC بسیار حریص هستند، زیرا شاخص Fear & Greed در حال حاضر ۷۸ را نشان می‌دهد که نشان دهنده طمع در بازار این ارز دیجیتال است.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.