تحلیل‌‌گر رمزارز در انتظار بیت کوین ۱۳۵ هزار دلاری !

پلن بی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۰

پلن‌ بی (PlanB)، خالق مدل مشهور انباشت به جریان (S2F)،‌ با وجود وضعیت قرمز بازار بیت کوین از رشد این رمزارز در آینده نزدیک خبر داده است. این تحلیل‌گر معروف دنیای رمزارزها معتقد است قیمت بیت کوین در شش ماه آینده صعود خواهد کرد. به گفته پلن‌بی،‌ بیت‌ کوین پاییز امسال با قیمت ۹۸ هزار دلار معامله خواهد شد.

این تحلیل‌گر بازار رمزارزها در حالی به رشد قیمت بیت کوین امیدوار است که شاهد سقوط قیمت اولین رمزارز بازار هستیم. پلن‌بی با انتشار توییتی اعلام کرده که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۳۵۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

 

BTC نمودار

 

 این تحلیل‌گر معتقد است نباید منتظر  صعود ناگهانی بیت کوین ماند. به عقیده پلن‌بی ممکن است قیمت بیت کوین تا مهر ماه، کمتر از ۶۴ هزار دلار باقی بماند.

 

 در حال حاضر، بیت کوین در مسیر نزولی قرار دارد و شاهد بازار خرسی رمزارزها هستیم.

 

 

به گفته پلن‌بی‌، بیت‌کوین می‌توانست تا پایان سال ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰) به قیمت ۴۵۰ هزار دلار برسد. با این حال،  سخت‌گیری‌ دولت‌ها و موانعی مانند سنگ‌اندازی‌های قانون‌گذاران به کاهش قیمت اولین رمزارز بازار انجامیده است.

 

خالق مدل انباشت به جریان (S2F)،‌ رفتار ایلان ماسک نسبت به رمزارزها را یکی از عوامل کاهش قیمت بیت‌ کوین دانسته است.

 اگرچه پلن‌بی، مدیرعامل تسلا را یکی از افراد تاثیرگذار در تغییرات قیمت اولین رمزارز بازار در سال جاری می‌داند،‌ معتقد است ایلان ماسک و دولت چین نمی‌توانند مانع رشد دوباره بیت‌کوین شوند. 

 

بیت‌کوین در ماه‌های اخیر به واسطه توییت ایلان ماسک درباره عدم پذیرش بیت‌ کوین، یک روند کاهشی را پیش‌برد. ایلان ماسک دلیل عدم پذیرش بیت‌ کوین برای خرید اتومبیل‌های شرکت تسلا را اثرات زیست‌محیطی استخراج این رمزارز دانسته بود.

 

 

پس از مدتی، مدیرعامل تسلا اعلام کرد در صورتی که ۵۰٪ از انرژی‌های مصرفی برای استخراج بیت‌کوین از انرژی‌های پاک تامین شود، پذیرش بیت‌ کوین را از سر خواهد گرفت.

مدت کوتاهی پس از اعلام شرایط پذیرش دوباره بیت‌کوین توسط ایلان ماسک و شرکت تسلا، مدیر یکی از استخرهای استخراج ادعا کرد در حال حاضر بیش از ۵۰٪  از انرژی‌های مصرفی برای استخراج بیت‌کوین با انرژی‌های تجدید‌پذیر انجام می‌پذیرد. 

دولت چین نیز یکی از عوامل کاهش قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر بود. تعطیلی مزارع استخراج بیت‌کوین در سی‌چوان و چند استان دیگر چین به وضعیت قرمز قیمت این رمزارز دامن زده است.

با تمام این تفاسیر، پلن‌بی به عنوان یک تحلیل‌گر در دنیای رمزارزها بر این باور است که قیمت بیت‌ کوین تا آذر ماه به ۱۳۵ هزار دلار می‌رسد.

 

 

 

با کلیک روی این لینک، از قطار سرمایه‌گذاری رمزارزی و خرید بیت‌ کوین جا نمانید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.