بانک JPMorgan قیمت منصفانه بیت کوین را 35 هزار دلار می‌داند

قیمت منصفانه بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

JPMorgan معتقد است که قیمت منصفانه بیت کوین، باید چیزی در حدود ۳۵,۰۰۰ دلار آمریکا باشد و می‌گوید که این ارز کماکان در سطح بسیار بالایی به لحاظ قیمت قرار دارد. در مقابل استراتژیست بازار ارزهای دیجیتال می‌گویند که اگر بازار کشش داشته باشد، بیت‌کوین می‌تواند تا ۷۳,۰۰۰ دلار نیز صعود کند. تا انتهای این خبر با بیتستان همراه باشید.

بانک سرمایه گذاری چندملیتی آمریکایی JPMorgan بیت‌کوین (BTC) را قیمت گذاری کرده است، اما قیمت تعیین شده بسیار کمتر از ارزش فعلی است. همچنین در گزارشی که توسط سرمایه گذاران این بانک منتشر شده، به این که دارایی‌هایی مثل ارزهای دیجیتال که انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند، تا سال ۲۰۲۲ به رشد خود ادامه می‌دهند.

آن‌ها همچنین اظهار داشتند که قیمت منصفانه بیت کوین، حدود ۳۵,۰۰۰ دلار است که تقریباً ۴۵ درصد کمتر از قیمت فعلی آن یعنی ۶۳,۲۸۱ دلار می‌شود. در مقابل استراتژیست‌ها این بانک چند ملیتی افزودند که با این وجود، رسیدن بیت‌کوین به سطح ۷۳,۰۰۰ دلار؛ در صورتی که نوسانات موجود تا سال آینده ادامه یابد، امکان پذیر خواهد بود.

همچنین این استراتژیست‌ها دارایی‌هایی مثل سهام و اوراق قرضه را به عنوان جایگزین ارزهای دیجیتال معرفی کردند و گفتند که تا سال آینده، ۱۱ درصد رشد خواهند داشت.

در ادامه این خبر را نیز می‌توانید بخوانید

پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر توسط PlanB

جذب چندین تحلیلگر ارزهای دیجیتال در بانک جی پی مورگان:

در اواخر سپتامبر، جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان گفت که قیمت بیت‌کوین هنوز هم می‌تواند تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کند، اما او علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در آن ندارد.

بانک سرمایه گذاری وال استریت مورگان استنلی نیز تحلیل‌هایی در مورد دارایی‌های دیجیتال ارائه کرده است. روز دوشنبه، این بانک گزارشی را برای مشتریان خود منتشر کرد که در آن جزئیات روند این صنعت، معیارهای بازار ارزهای دیجیتال و تأثیرات بالقوه نظارتی بر این حوزه را توضیح می‌داد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، مورگان استنلی از معدود بانک‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مثل JPMorgan ،Wells Fargo ،UBS، Citigroup و Goldman Sachs است که اخیراً برای استخدام کارشناسان ارزهای دیجیتال اقدام کرده‌اند.

منبع: cointelegraph

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.