صعود دوباره قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

صعود دوباره قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۰

بیت‌کوین دوباره رشد صعودی خود را بعد از پشت سر گذاشتن جنجال‌های فراوان آغاز کرده و حال به سمت ۵۰ هزار دلار یک خیر بزرگ زده است. این رمزارز امروز دوباره توانست بعد از مدت‌ها، سطح ۵۰ هزار دلار را لمس کند تا قدرت و ارزش خود را نشان دهد. با بیتستان همراه باشید تا خبر صعود دوباره قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار را بررسی کنیم.

صعود دوباره قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

بیت‌کوین برای اولین بار از اوایل سپتامبر دوباره سطح ۵۰,۰۰۰ دلار را پس گرفت. بیت‌کوین موفق شده است برای اولین بار از ۷ سپتامبر (دقیقا روزی که السالوادور بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان را به عنوان ارز قانونی خود تصویب کرد) سطح ۵۰,۰۰۰ دلار را در صرافی Binance  لمس کند.

اوایل امروز بود که ارز دیجیتال بیت کوین در بازار به ارزش ۴۹,۸۱۱ دلار معامله می‌شد و در باز پس گیری سطح ۵۰ هزار دلار ناتوان بود، اما با این حال گاوها وارد عمل شدند تا قیمت بیت کوین را پس از مدت زمان زیادی افزایش دهند.

قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

پس از قانونی شدن بیت کوین در السالوادور و مشکلات موجود در بازار املاک چین که بر اقتصاد جهانی در اواخر ماه سپتامبر تأثیر گذاشته بود، قیمت بیت‌کوین سقوط کرد. در همان هفته، بزرگترین ارز رمزنگاری شده نیز پس از اعمال شدیدترین اقدامات دولت چین علیه صنعت ارزهای رمزنگاری شده، ضربه شدیدی خورد.

در ۲۸ سپتامبر بود که بیت کوین در آستانه سقوط به زیر ۴۰ هزار دلار قرار گرفت، اما بزرگترین ارز رمزنگاری شده در حال حاضر ۲۱ درصد در طول هفته گذشته افزایش قیمت داشته و حال می‌تواند دوباره سطح ۵۰ هزار دلار را لمس کند.

منبع: u.today

در لینک زیر می‌توانید تحلیل رسیدن بیت کوین به ۵۰ هزار دلار را مطالعه کنید

تجزیه و تحلیل رسیدن بیت کوین به سطح ۵۰ هزار دلار
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.