بدترین خبر ممکن برای سرمایه‌گذاران: بازار کریپتو به شدت افت کرد!

افت شدید بازار ارزهای دیجیتال- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، بسیاری از ارزهای دیجیتال بازار در 24 ساعت گذشته افت شدیدی را تجربه کرده‌اند. به دنبال افت شدید بازار ارزهای دیجیتال، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نگران ادامه‌دار بودن این روند هستند.

افت شدید بازار ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارشات ارائه شده، رمزارزهای شاخص و تاثیرگذار بازار در 24 ساعت گذشته با یک روند نزولی روبه‌رو شده‌اند. مثلا بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب به سطوح ۶۹,۰۰۰ و ۳,۶۰۰ دلار سقوط کرده‌اند.

آلت‌کوین‌هایی مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و میم‌کوین‌های مطرح بازار نیز این روند نزولی را دنبال کرده‌اند. با این حال، برخی تحولات مثبت نیز وجود دارد، زیرا آلت‌کوین‌هایی مانند فایل‌کوین (FIL) و اینجکتیو (INJ) با سودهایی که ثبت کرده‌اند، در بین سایر رمزارزها متمایز شده‌اند و فرصت‌های بالقوه‌ای برای کسب سود ارائه می‌دهند. WIF و  CORE پرضررترین آلت‌کوین‌های موجود در بازار بودند.

افت شدید بازار ارزهای دیجیتال- بیتستان

XRP در 24 ساعت گذشته 4.33 درصد کاهش قیمت داشته که به دنبال آن، قیمت به زیر سطح 0.52 دلار سقوط کرده. میم‌کوین‌های بازار نیز مثل Dogecoin با 7.88 درصد افت قیمت در 24 ساعت گذشته به سطح 0.1483 دلار و SHIB نیز با 4.39 درصد افت قیمت، به 0.00002388 دلار رسیده است.

علاوه بر این موارد ذکر شده، سولانا نیز در 24 ساعت گذشته نوسانات شدیدی را تجربه کرده و در حال حاضر در محدوده‌ی 162 دلار معامله می‌شود.

در کل، ارزش بازار رمزارزها با 2.06 درصد افت تا سطح 2.55 تریلیون کاهش یافته. با این وجود، حجم معاملات موجود در کل بازار رشد 42.17 درصدی داشته و به محدوده 106.43 میلیارد دلار رسیده است.

این امر نشان می‌دهد که علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به خرید ارزهای دیجیتال مطرح بازار با افت قیمتی که ثبت کرده‌اند، بیشتر شده است.

منبع: en.coin-turk

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.