توکن آوالانچ بیش از 60 درصد رشد کرد!

رشد 60 درصدی قیمت توکن آوالانچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های منتشر شده توسط into the block، توکن AVAX بیش از 60 درصد در هفت روز گذشته رشد کرده. به دنبال رشد 60 درصدی قیمت آوالانچ، این توکن در لیست رمزارزهای برتر بازار پیشتاز است و عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیگر رمزارزها دارد.

رشد 60 درصدی قیمت توکن آوالانچ

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط into the block، توکن AVAX بیش از 60 درصد در هفت روز گذشته رشد کرده است. این رشد موجب شده که AVAX بهترین عملکرد هفتگی را در بین رمزارزهای برتر بازار داشته باشد. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 41.13 دلار معامله می‌شود.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تقریبا نیمی از دارندگان Avalanche در حال حاضر سود کرده‌اند. علاوه بر این رشد قیمت، حجم معاملات AVAX نیز بالا رفته است.

رشد 60 درصدی قیمت توکن آوالانچ

طبق داده های Santiment، توکن AVAX به طور مداوم حجم بالای یک میلیارد دلار را حفظ کرده. بررسی روند حجم و رشد قیمت نشان می‌دهد که یک حرکت قوی و ثابت پیش روی این توکن است.

از نظر فنی، MACD سکه افزایش قابل توجهی در هیستوگرام داشته و نشان می‌دهد که فشار خرید بیشتر از فشار فروش در بازار است. علاوه بر این، میانگین متحرک‌ها افزایش سریعی را نشان می‌دهند که قیمت احتمالاً در روزهای آینده رشد کند.

منبع: newsbtc

آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.