حجم معاملات دوج‌کوین افزایش یافت!

جهش ۳۶ درصدی حجم معاملات دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود افت قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار، حجم معاملات دوج‌کوین 36 درصد افزایش یافت. به دنبال جهش ۳۶ درصدی حجم معاملات دوج کوین، حجم معاملات این میم‌کوین محبوب به ۴۱۷ میلیون دلار رسید.

جهش ۳۶ درصدی حجم معاملات دوج کوین

با افت قیمت بسیاری از رمزارزهای پایه در هفته گذشته، قیمت برخی از میم‌کوین‌ها نیز به کاهش پیدا کرد که دوج‌کوین یکی از آن‌ها بود. با وجود افت قیمت این میم‌کوین در هفته گذشته، حجم معاملات روزانه آن به طور چشمگیری افزایش یافت و به ۴۷۱ میلیون دلار رسید.

طبق داده‌های Coinmarketcap، حجم معاملات روزانه این میم‌کوین ۳۶ درصد افزایش یافته. این رشد مصادف شده با زمانی که حجم معاملات کلی بازار کاهش چشمگیری داشته است.

داده‌های Coinmarketcap نشان می‌دهند حجم معاملات بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۲۷/۵۱ درصد و ۲۰/۹۶ درصد کاهش یافته. به گفته‌ی فعالان بازار ارزهای دیجیتال، رشد حجم معاملات دوج‌کوین نشان می‌دهد که علاقه کاربران به خرید این توکن بیشتر شده است.

جهش ۳۶ درصدی حجم معاملات دوج کوین

معمولا زمانی که حجم معاملات روزانه یک رمزارز افزایش یابد، قیمت نیز به دنبال آن رشد می‌کند. همین روند هفته گذشته نیز در بیت‌کوین مشاهده شد. حجم معاملات این توکن در هفته گذشته ۸۲ درصد رشد کرده بود. با افزایش حجم معاملات نیز طی چند روز، قیمت به ۳۰ هزار دلار رسید.

به گفته‌ی تحلیلگران اگر این روند ادامه داشته باشد، احتمالا قیمت دوج‌کوین نیز افزایش یابد. با این حال این نکته را نیز باید در نظر گرفت که افزایش حجم معاملات می‌تواند ناشی از فروش توکن هم باشد و تحلیلگران توصیه می‌کنند که معامله‌گران محتاط عمل کنند.

منبع: bitcoinist

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.