پیش بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۳: آیا LUNC می تواند در سال جاری به ۱ دلار برسد؟

پیش بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۳
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۴۰۱

در بازار ارزهای دیجیتال تغییراتی ایجاد شده و به نظر می‌رسد محبوبیت آلت‌کوین‌ها این روزها کمتر شده است. در این خبر به بررسی پیش بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۳ پرداخته‌ایم و این که آیا زمان مناسبی برای خرید این رمزارز است یا خبر؟ برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید

قیمت Terra Luna Classic در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۵ درصد کاهش یافته و به ۰/۰۰۰۱۷۱۱۳ دلار سقوط کرده است. ابن افت قیمت را می‌توان به کاهش  ۰/۵ درصدی کل بازار ارزهای دیجیتال ربط داد.

این افت قیمت با کاهش ۸۰ درصدی حجم معاملات لونا کلاسیک تا سطخ ۶۰ میلیون دلار از ۱۴ ژانویه اتفاق افتاد که نشانه خوبی برای روند این رمزارز نیست. حجم معاملات لونا کلاسیک در ۱۴ ژانویه از ۳۸۰ میلیون دلار نیز بالاتر رفت و باعث افزایش قیمت این رمزارز تا ۰/۰۰۰۱۹ دلار شد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که علاقه بازار به آلت‌کوین در حال کاهش است، زیرا جامعه Terra Luna Classic در حال حاضر درگیر جنگ داخلی در مورد افزایش رشد قیمت این توکن است.

آیا LUNC می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۱ دلار برسد؟

داده‌های به دست از آمده از نمودارهای LUNC نشانگر این هستند که لونا کلاسیک یک روند نزولی در پیش گذفته. میانگین متحرک ۳۰ روزه این رمزارز قرمز بوده و همچنان در حال کمتر شدن از میانگین ۲۰۰ روزه‌ی آن است. با در نظر گرفتن این قضیه می‌توان گفت که LUNC در طولانی مدت روند صعودی به خود نخواهد گرفت.

پیش بینی قیمت LUNC در سال ۲۰۲۳

در عین حال، شاخص قدرت نسبی LUNC زیر ۵۰ باقی مانده که بسیار امیدوار کننده است. با این حال داده‌های شاخص یاد شده نشان می‌دهند که این آلت‌کوین قدرت مورد نیاز برای شروع روند صعودی را ندارد.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک: آیا LUNC می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۱ دلار برسد؟

گزارش‌ها نشان می‌دهند که در روزها و هفته‌های اخیر تحولات مثبتی حول Terra Luna classic رخ داده است. این قضیه می‌تواند کاربران را امیدوار کرده و باعث افزایش قیمت این رمزارز نیز شود.

اخیراً پیشنهادی تصویب شد که بلاک‌چین Terra Luna Classic طبق آن به‌روزرسانی خواهد شد تا whitelists ها به زنجیره اصلی اضافه شود.

پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک: آیا LUNC می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۱ دلار برسد؟

تا کنون حدود ۳۸ میلیارد LUNC (از مجموع عرضه ۶/۸۷ تریلیون توکن) سوزانده شده است. توکن سوزی لونا کلاسیک احتمالاً در آینده‌ای نه چندان دور با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد، به خصوص اگر صرافی‌های دیگر نیز همراه بایننس در توکن سوزی LUNC همکاری کنند.

انجمن Terra Luna Classic نیز دائماً پیشنهادهایی برای افزایش روند توکن سوزی ارائه می‌دهد. برای مثال اخیرا این انجمن پیشنهادی برای اینکه کاربران بتوانند به طور داوطلبانه LUNC اضافی را هنگام برداشت جوایز بسوزانند، ارائه داده است.

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید Terra Luna Classic است؟

با توجه به نکات اشاره شده، حلیلگران معتقدند که LUNC می‌تواند در سال جاری شاهد دستاوردهای قابل توجهی باشد. بعضی از افراد جامعه‌ی لونا حتی انتظار دارند این رمزارز در سال جاری به ۰/۱ دلار نیز برسد.

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید Terra Luna Classic است؟

اگر LUNC به ۰/۱ دلار برسد، به کمک یک برنامه رایت گسترده و بهبود شرایط بازار، روند صعودی جدیدی در پیش گرفته و ممکن است تا ۱دلار نیز رشد کند.

البته، با توجه به اینکه حدود ۶/۸۷ تریلیون LUNC در حال گردش هستند، هنوز راه بسیار زیادی برای رسیدن به این قیمت در پیش است، اما شکی نیست که تقریباً همه افراد انجمن Terra Luna Classic روی بازگرداندن این آلت‌کوین به نقطه‌ی اوج خود تمرکز کرده‌اند.

منبع: cryptonews

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.