حرکت بعدی بیت کوین بعد از رد شدن از مرز ۱۸,۰۰۰ دلار چه خواهد بود؟

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۳۹۹

بیت کوین صبح امروز برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۷، از مرز ۱۸,۰۰۰ دلار گذشت و منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی توسط فعالان این حوزه درباره‌ی روند بعدی‌اش شد. شایان ذکر است که این رمزارز نسبت به سقوط دلخراشی که در اسفند ۱۳۹۸ تجربه کرد، در حال حاضر ۳۷۰ ٪ رشد کرده است.

اظهار نظرها در این‌باره زیاد است، برخی اعتقاد دارند که بیت کوین تا قیمت ۲۲,۰۰۰ دلار پیش خواهد رفت و عده‌ای دیگر نیز انتظار دارند که این رمزارز قبل از رسیدن به بیشترین قیمت ثبت شده‌اش، یک اصلاح قیمت کوچک انجام دهد.

 

بر اساس گزارش وب‌سایت کوین تلگراف ، مت بلوم (Matt Blom)، رئیس تجارت جهانی در EQUOS در این‌باره اظهار داشت:

بازار در یک روند صعودی قرار گرفته و بیت کوین از کانال روند صعودی‌اش هم بالاتر رفته است، سوال من این است که این رالی چه زمانی متوقف می‌شود.

قیمت بیت کوین

با گذشتن بیتکوین از سطح ۱۷,۰۰۰ دلار، اکنون بحث این است که آیا قیمت این رمزارز قبل از رسیدن به بالاترین سطح خود برمی‌گردد یا این سطح مقاومتی را رد می‌کند.

بلوم در ادامه خاطرنشان کرد:

به نظر من اگر این هفته بیت کوین به ۱۹,۰۵۰ دلار برسد، یک پول‌بک تا سطح ۱۷,۰۰۰ دلار انجام خواهد داد. افراد زیادی روی این رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند و فکر می‌کنم که انتظار چنین اصلاح قیمتی را ندارند.

از طرفی نیز براساس گزارش دی‌کریپتو، آنتونی ترنچو (Antoni Trenchev)، بنیا‌ن‌گذار Nexo اعتقاد دارد که بدون شک رو آوردن موسسات بزرگی مانند MicroStrategy ،Square و PayPal در روند صعودی بیت کوین تاثیر مهمی داشته است. وی همچنین اظهار داشت که باتوجه به افزایش هادلرهای یک ساله‌ی این رمزارز، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت آن در بلندمدت افزایش یابد.

لوکاس هوانگ (Lucas Huang)، یکی از روسای صرافی غیرمتمرکز Tokenlon، در این‌باره گفت:

آیا قیمت کنونی بیت کوین حداکثر میزانی است که می‌تواند در حال حاضر به آن برسد؟ نمی‌توان به این سوال پاسخ واضحی داد و به وضوح مشخص است که افراد به رالی بیتکوین علاقه دارند… من فکر می‌کنم زیاد طول نخواهد کشید که این رمزارز دوباره به بالاترین قیمتی که تاکنون داشته است برسد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.