AVAX
Avalanche - آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

آوالانچ چیست؟

آوالانچ با نماد AVAX یکی از پروژه‌های پلتفرمی مطرح بازار ارزهای دیجیتال است. هدف بلاک‌چین آوالانچ بر مقیاس‌پذیرتر کردن بلاک‌چین‌ها با تمرکز  بر سرعت، هزینه‌ی کم تراکنش‌ها و آسیب‌نزدن به محیط‌ زیست (Eco-Friendly) است. آوالانچ یک بستر غیرمتمرکز و امن برای ایجاد بلاک‌چین‌ها است. هرکس می‌تواند با پرداخت هزینه‌ی عضویت، در اکوسیستم آوالانچ یک بلاک‌چین اختصاصی برای خود ایجاد کند. 

خرید آوالانچ

بیتستان مرجعی امن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. برای خرید آوالانچ می‌توانید بعد از شارژ حساب کاربری خود به میزان دلخواه، شبکه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن آدرس کیف‌پولی که قصد نگه‌داری AVAX در آن را دارید و پرداخت هزینه‌ی نهایی، رمزارز AVAX را در سریع‌ترین زمان ممکن در کیف‌پول خود دریافت کنید. شبکه‌های مورد پشتیبانی این رمزارز c chain, p chain و x chain هستند.

فروش آوالانچ

اگر قصد فروش رمزارز AVAX را دارید، می‌توانید به سادگی با مراجعه به صرافی بیتستان در سریع‌ترین زمان ممکن معادل ریالی دارایی دیجیتال خودتان را دریافت کنید. برای فروش آوالانچ ابتدا به حساب کاربری خود در بیتستان وارد شوید و سپس در بخش خرید و فروش و انتخاب رمزارز AVAX به میزان دلخواه از دارایی خود را بفروشید. در زیر صفحه معادل ریالی که دریافت می‌کنید قابل مشاهده است و بعد از فروش AVAX این مبلغ به حساب کاربری شما در سایت افزوده می‌شود که می‌توانید از آن برای خرید رمزارزهای دیگر استفاده کرده یا به میزان دلخواه از حساب خود برداشت کرده و در کارت بانکی ثبت شده در سایت آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

اخبار و تحلیل‌های آوالانچ

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های آوالانچ