اکثر رمزارزهای بزرگ بازار افت کردند: این افت ناشی از چیست؟

افت ۱۰ درصدی قیمت اکثر رمزارزهای بزرگ بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: بررسی‌های صورت گرفته خبر از افت ۱۰ درصدی قیمت اکثر رمزارزهای بزرگ بازار می‌دهند. دلیل اصلی این افت نیز افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو اعلام شده، در حالی که خود این امر هم هنوز قطعی نشده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

افت ۱۰ درصدی قیمت اکثر رمزارزهای بزرگ بازار

این هفته روند موجود در بازار ارزهای دیجیتال چندان خوشایند نبود. طبق داده‌هایی که ارائه شده، بیش از ۱۰ رمزارز بزرگ بازار روند نزولی داشته و افت قیمت را تجربه کردند. طبق گفته تحلیلگران، افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو عامل اصلی این افت قیمت است.

با توجه به گزارشات ارائه شده، بیت‌کوین و اتریوم این هفته روند نزولی داشتند. بیت‌کوین که بالای سطح ۳۰ هزار دلار معامله می‌شد، روز چهارشنبه روند نزولی به خود گرفت و تا قیمت ۲۷,۳۴۰ دلار سقوط کرد.

افت قیمت بیت کوین

اتریوم نیز همانند بیت‌کوین روند نزولی داشت. این رمزارز نیز تا اواسط هفته با قیمت ۲/۱۰۰ دلار  معامله می‌شد، اما به ۱/۸۵۱ دلار سقوط کرد.

افت قیمت اتریوم

نه تنها بیت‌کوین و اتریوم بلکه بسیاری از رمزارزهای بازار نیز ضرر و زیان ۱۰ درصدی را ثبت کردند. رمزارزهایی مثل: کاردانو، دوج‌کوین، ریپل، متیک، پولکادات، یونی‌سواپ، اولنچ و سولانا.

زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از صرافی Bittrex به دلیل عدم رعایت قوانین اوراق بهادار شکایت کرد، سر تیتر خبرها شد. این کمسیون در شکایت خود از رمزارزهایی نام برده بود که صرافی به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده عرضه کرده بود.

با خبرساز شدن این مورد بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال پیشنهاداتی به کمسیون ارائه کرده و بسیاری دیگر نیز انتقادات خود را بیان نمودند. همین مورد به خودی خود می‌تواند از دلایل افت قیمت رمزارزهای بازار باشد.

منبع: decrypt

دوج کوین یونی‌ سواپ اتریوم بیت کوین سولانا کاردانو ریپل آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.