UNI
Uniswap - یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

یونی‌ سواپ چیست؟

صرافی غیر‌متمرکز ارز دیجیتال یونی سواپ (UniSwap)، که یک صرافی فعال بر بستر بلاکچین اتریوم و محلی برای مبادله توکن‌ها مبتنی بر استاندارد ERC20 (استاندارد توکن‌سازی شبکه اتریوم) است، در سال ۲۰۲۰ برای جلوگیری از اقبال کاربران خود به‌سوی فورک جدید این پلتفرم با نام SushiUp، اقدام به ایجاد یک توکن مدیریتی با نام و نماد UNI کرد. توسعه‌دهندگان این شبکه تصمیم گرفتند طی یک ایردراپ به کسانی که تا قبل از ماه سپتامبر ۲۰۲۰ در این پلتفرم معامله کرده بودند، ۴۰۰ توکن UNI پاداش پاداش دهند؛ از این طریق ۱۵۰ میلیون ارز دیجیتال UNI توزیع شد. میزان نهایی عرضه ارز یونی یک میلیارد خواهد بود که قرار است طی ۴ سال توزیع آن پایان یابد و پس از آن شبکه تورم ثابت سالیانه ۲٪ داشته باشد. دارندگان ارز UNI علاه‌بر شرکت در تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت شبکه می‌توانند با تامین نقدینگی و حضور در استخرهای نقدینگی پاداش دریافت کنند.

خرید یونی سواپ

چنان‌چه قصد خرید ارز سواپ یا همان توکن‌ UNI را دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان و با پرداخت حداقل ۲ میلیون تومان اقدام به خرید این رمزارز کنید. همچنین در وبلاگ بیتستان می‌‌توانید مقالات تحلیل ارز دیجیتالی UNI‌ را برای انجام خرید در شرایط مناسب بازار دنبال کنید. به‌خاطر داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌ها و دغدغه‌‌های شما در حوزه معاملات کریپتو هستند.

فروش یونی سواپ

فروش ارز دیجیتال UNI‌ نیز در سامانه بیتستان به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید دارایی ارز سواپ خود را در بستر بیتستان به ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی این سامانه تبدیل کنید. مقالات خبری و تحلیلی منتشر شده در وبلاگ ما می‌تواند راهنمای مناسبی برای انجام معاملات رمزارز در زمان و موقعیت مناسب بازار باشد. در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش گفت‌و‌گوی آنلاین وب‌سایت با همکاران‌ ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های یونی سواپ

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های یونی‌ سواپ