توکن Uniswap طی هفته‌های گذشته 150 درصد رشد کرده است

رشد ۱۵۰ درصدی Uniswap
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

UNI، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز Uniswap، طی دو ماه گذشته شدیدا توسط نهنگ‌ها خریداری و انباشته شده است. این قضیه را می‌توان علت اصلی رشد ۱۵۰ درصدی Uniswap، طی هفته‌های گذشته دانست. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۱۵۰ درصدی Uniswap

UNI، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم Uniswap، در هفت هفته‌ی گذشته شاهد افزایش قیمت شدیدی بوده است. قیمت توکن UNI در هفت هفته گذشته بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که این قضیه باعث شده توکن UNI بار دیگر در بین ۱۵ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار بگیرد.

داده‌های Santiment، نشان می‌دهند که افزایش قیمت اخیر UNI به دلیل تجمع قوی نهنگ‌ها و افزایش فعالیت آدرس‌های آن‌ها بوده است.

طبق گفته Santiment، آدرس‌های فعال روزانه به بیش از ۱۱۰۰ آدرس کیف‌پول افزایش یافته است. با توجه به این قضیه می‌توان گفت که افزایش فعالیت آدرس‌های نهنگ‌های این توکن باعث پایدار شدن قیمت هم شده است.

رشد ۱۵۰ درصدی Uniswap

تجمع نهنگ‌های Uniswap

از زمان سقوط ارزهای دیجیتال در می ۲۰۲۲، آدرس‌های نهنگ Uniswap تعداد زیادی توکن UNI را جمع‌آوری کرده‌اند. نهنگ‌ها هر کدام با خرید ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون UNI در دو هفته گذشته باعث انباشتگی شدید این توکن شدند. Santiment درباره‌ی این قضیه گزارش داد و گفت:

وقتی به حرکات اخیر نهنگ‌های UNI دقت می‌کنیم، می‌توانیم بگوییم که مقدار تراکنش‌های بزرگ (تراکنش‌هایی با ارزش ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر) نسبت به ماه می شدیدا در حال افزایش است.

Uniswap تجمع نهنگ

علاوه بر این، میانگین بازده معامله‌گران فعال Uniswap نیز افزایش یافته است. شاخص MVRV برای ۳۰ روز، در حال حاضر بیش از ۲۲٫۵٪ افزایش یافته و Santiment به این قضیه اشاره می کند که این عدد برای شاخص MVRV  بسیار بالاتر از “منطقه خطر” ۱۵٪ است.

با این حال، Santiment از سرمایه گذاران جدید می‌خواهد که محتاط باشند:

بازده معاملات میان مدت شروع به سرریز شدن خواهد کرد و بهتر است به این نکته توجه کنیم که معامله گران بلند مدت (در MVRV 365 روزه) هنوز وضعیت مشخصی ندارند و حرکت خاصی از خود نشان نداده‌اند.

این بدان معناست که ممکن است در یک یا دو هفته آینده UNI  شاهد یک افزایش قیمت شدید باشد، اما آینده آن در بلندمدت هنوز امیدوار کننده نیست.

منبع: coingape

یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.